دستگاه شیرینگ از پر کاربردترین دستگاه هایی است که برای امور بسته بندی تکی و چندتایی انواع محصولات مواد غذایی، نوشیدنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد تا علاوه بر نگهداری ایمن محصولات، امکان محاسبه تعداد اقلام، جابه جایی و ذخیره سازی محصولات راحت تر صورت گیرد و بدین ترتیب حجم کمتری از فضای داخل انبار را اشغال کنند. شیوۀ کارکرد دستگاه های شیرینگ، بدین صورت است که از یکسری نایلون هایی استفاده می کنند که با برخورد حرارت گرم، حالت وکیوم شده پیدا می کند و بدین گونه اقلام را بسته بندی می کند.

بسته بندی محصولات توسط دستگاه شیرینگ

امروزه فرآیند بسته بندی محصولات با پیشرفت فراوانی روبه رو شده است و با استفاده از تکنولوژی های مدرن، امکان بسته بندی تمام اقلام را در حجم و اندازه های متفاوت امکان پذیر ساخته است و دستگاه های شیرینگ نیز نمونه ای از مدرن ترین دستگاه های بسته بندی به حساب می آید و کاربرد خاص خود را دارد.

در این متن می خواهیم به تعدادی از انواع دستگاه شیرینگ اشاره کنیم که عبارتند از دستگاه شیرینگ تونلی، دستگاه شیرینگ کابینی، دستگاه شیرینگ پک، دستگاه شیرینگ فریم، دستگاه شیرینگ تانک آب داغ و تفنگ شیرینگ می باشند که هر کدام بر اساس فرآیندهای متفاوت، عملیات بسته بندی را انجام می دهند و برای امور متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت ارزان دستگاه های شیرینگ

با توجه به مطالب مذکور و تنوع دستگاه های شیرینگ، قیمت خرید هر کدام از آنها نسبت به یکدیگر کاملاً متمایز می باشد و عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت انواع دستگاه شیرینگ دخیل می باشد. به عنوان مثال دستگاه شیرینگ تونلی به دلیل کارایی که دارد نسبت به دستگاه شیرینگ کابینی گران تر باشد، چرا که از دستگاه های شیرینگ تونلی برای بسته بندی انواع محصولات سایز بزرگ و سنگین ساخته می شوند و در نتیجه دارای ساختار بدنۀ مقاوم تر و تجهیزات بیشتری می باشد.

بنابراین شرکت آراد ماشین که از صنعتگران خبره و ماهر در این حوزه می باشد، انواع ماشین آلات صنعتی صنایع غذایی را که انواع دستگاه شیرینگ پک نظیر دستگاه های شیرینگ کابینی ریلی و غیره نیز مشمول آنها می باشد را با قیمت مصوب مشخص عرضه می کند و برای مشاهدۀ اکثر مدل های دستگاه شیرینگ پک می توانید به وب سایت رسمی شرکت آراد ماشین مراجعه نمائید و نسبت به مشخصات فنی و قیمت ارزان انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ آگاهی پیدا کنید و متناسب با بودجه، حجم کاری و همچنین فضای محیط کار، مناسب ترین و ارزان ترین دستگاه شیرینگ را خریداری نمائید تا بر اساس نیاز کارایی مفید خود را داشته باشد.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()