تعمیر آیفون تصویری یکی از تخصص هایی است که به دلیل استفادۀ گسترده از آیفون تصویری، ضرورت آن احساس می شود. همانطور که می دانید اکثر ساختمان ها برای برقراری امنیت از آیفون تصویری استفاده می کنند تا از ورود افراد متفرقه جلوگیری کنند. به همین دلیل سلامت آیفون تصویری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به محض رویت کوچکترین مشکل، باید نسبت به رفع عیوب اقدام نمود.

تعمیر آیفون تصویری تک نما

آیفون های تصویری تک نما ، یکی از برندهای معتبر در تولید آیفون با امکانات پیشرفته در استان تهران و ایران می باشد که طرفداران بی شماری را به خود جذب نموده است و برخی از برندها نیز برای ساخت آیفون تصویری، از ساختار کلی آیفون تک نما استفاده نموده اند و با نام تجاری متفاوت به بازار ارائه می کنند. به همین دلیل اکثر ساختار داخلی (پنل داخلی و خارجی ) آیفون های تصویری مشابه یکدیگر می باشند و هنگام به وجود آمدن عیب و خرابی می توانید از گروه مهندسی فروشگاه آکام سازه که نماینده رسمی آیفون تصویری تک نما می باشد، کمک دریافت نمائید و عیوب آیفون برند تک نما و آیفون های مشابه را مرتفع سازید.

تعمیرات تخصصی آیفون تصویری

استان تهران یکی از قطب های مرکزی برای تعمیر انواع آیفون تصویری با برندهای مختلف می باشد که دارای مراکز فنی و تخصصی برای مرتفع ساختن عیوب درب بازکن دیجیتالی می باشد. همانطور که می دانید هنگام خراب شدن دستگاه آیفون تصویری، باید افراد خبره استفاده نمود تا کار تعمیر آیفون به طور کامل مرتفع گردد و منجر به خرابی مجدد آیفون نگردد و هزینه مجددی را به فرد تحمیل نماید.

خراب شدن آیفون تصویری به عوامل متعددی وابسته می باشد که می تواند به دلیل فرسودگی قطعات، ضربه، نفوذ رطوبت و هر عامل خارجی باشد که موجب آسیب رساندن به پنل های داخلی آیفون گردیده و بدین وسیله اختلالاتی در داده های صوتی و تصویری ایجاد نموده باشد و یا با اتصالی قطعات موجب قطع شدن اتصالات بخش زنگ زدن آیفون گردد و صدایی مبنی برای زنگ زدن به گوش نرسد و همچنین ممکن است به دلیل فرسودگی سیم کشی، آیفون تصویری به طور کامل قطع گردد.

برای أخذ تعمیرات تخصصی انواع آیفون تصویری می توانید به واحد تعمیرات فروشگاه آکام سازه تماس بگیرید و پس از ثبت نوع عیب آیفون تصویری خود، کارشناسان مربوطه، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار فنی و مجربی را برای مرتفع ساختن عیوب آیفون تصویری به محل مورد نظر اعزام می نماید و کلیۀ اقداماتی که صورت می گیرد، با رعایت استانداردها صورت می گیرد.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()