فروش آیفون تصویری توسط اکثر فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات الکترونیکی ساختمان ارائه می شود. چرا که دستگاه آیفون تصویری جایگزین آیفون های صوتی شده است و برای تجهیز نمودن ساختمان به آیفون، آیفون تصویری خریداری می نمایند. در حال حاضر دستگاه آیفون تصویری با امکانات متنوعی تجهیز شده است، تا کارایی بهتری داشته باشند و در ضمن به راحتی بتوان از امکانات آیفون تصویری استفاده نمود.

فروش آیفون تصویری با امکانات کامل

فروش مدل آیفون تصویری با مجوز کارت، تشخیص چهره و یا اثر انگشت از پر فروش ترین مدل های آیفون تصویری می باشد که خواستار خود را دارد و افرادی که تمایل به بالا بردن سطح امنیت ساختمان دارند، از این امکانات برای افزایش سطح امنیت ساختمان استفاده می کنند. از جمله امکانات آیفون تصویری می توان به پنل داخلی و صفحه نمایش، پنل خارجی، میکروفن، بلندگو، دوربین، دکمۀ مخصوص ورود اعضاء، دکمه نمایش تصویر و ... اشاره نمود که موجب افزایش کارایی آیفون تصویری می گردد و در نتیجه بر روی قیمت نهایی آیفون تصویری نیز تأثیر می گذارد.

فروش انواع آیفون تصویری با گارانتی

خرید و فروش انواع آیفون تصویری تکنما با ارائه خدمات پس از فروش صورت می گیرد، به عبارتی فروشگاه هایی که آیفون تصویری برند داخلی و خارجی را ارائه می دهد به صورت گارانتی به فروش می رساند و پس از نصب آیفون، برای مدت زمان مشخص، در صورت مشاهدۀ هر نوع مشکلی که مربوط به نفص فنی دستگاه آیفون تصویری باشد، را شرکت اصلی برعهده خواهد داشت. به همین دلیل افرادی که خرید آیفون تصویری را بر عهده دارند، به دنبال برندی می باشند، که خدمات پس از فروش قوی داشته باشند و به نوعی با ارائه گارانتی، ارزش دستگاه آیفون تصویری را ارتقاء می بخشد.

برای خرید انواع مدل آیفون تصویری می توانید به فروشگاه آکام سازه مراجعه کنید و کلیۀ آیفون تصویری را به صورت تضمین شده خریداری نماید و ، برای مدت زمان معلوم، خدمات گارانتی را أخذ نمائید. برای آگاهی از قیمت مدل و برند خاصی از آیفون تصویری، با واحد کارشناس فروش تماس حاصل فرمائید و پس از اطمینان کامل، اقدام به خرید آیفون تصویری نمائید. فروشگاه آکام سازه در فروش تجهیزات امنیتی و حفاظتی، تجربه متعددی دارد و همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان می باشد، به همین دلیل از برندهای باکیفیت آیفون تصویری را برای فروش به مشتریان انتخاب می کند و با ارائه مشاورۀ تخصصی به خریداران، بهترین مدل را برای خرید به شما پیشنهاد می دهد.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()