قیمت آیفون تصویری ارتباط مستقیم با امکانات و ویژگی هایی آیفون تصویری دارد. آیفون تصویری نسل جدیدی از آیفون ها می باشد که علاوه بر امکان شنیداری، امکان تصویری را برای ایجاد ارتباط محیا می سازد. بدین وسیله امکان بروز اشتباه برای باز کردن درب برای افراد ناشناس کمتر اتفاق می افتد. آیفون تصویری انتظارات اکثر افراد را مرتفع ساخته و با قرار دادن امکانات متنوع بر روی سیستم درب باز کن تصویری، بهره وری دستگاه را افزایش داده است.

قیمت آیفون تصویری در تهران

کیفیت از مهمترین فاکتورهایی است که زمان خرید دستگاه آیفون تصویری با برند تکنما نقش تعیین کننده دارد و بر روی قیمت خرید و فروش آیفون تصویری نیز تأثیر گذار می باشد. پس از کیفیت می توان شکل ظاهری آیفون را در نظر گرفت و در انتخاب آیفون مورد نظر خود به کار گیرید. قیمت خرید آیفون تصویری در استان تهران و سایر استان ها تفاوت آنچنانی ندارد و اگر به نمایندگی معتبر مراجعه نمائید، مطمئناً با قیمت شرکت سازنده داخلی، آیفون تصویری را خریداری خواهید کرد.

خرید آیفون تصویری با قیمت ارزان

سیستم دیجیتال درب باز کن تصویری که به آن آیفون تصویری گفته می شود دارای ساختار بدنۀ مستحکم و مقاوم می باشد که پنل خروجی که در مقابل درب قرار گرفته می شود، نسبت به رطوبت، گرما و نور خورشید بسیار مقاوم ساخته می شود تا سیستم الکترونیکی آیفون را با مشکل رو به رو نسازد. بر خلاف تصور با توجه به امکانات متعددی که بر روی آیفون تصویری طراحی شده است، کارکرد ساده ای دارد و تمام افراد می توانند از امکانات متنوع آیفون های تصویری کنونی استفاده نمایند و از فناوری آیفون لذت کامل را ببرند.

فروشگاه آکام سازه عرضه کننده انواع آیفون تصویری پیشرفته با قیمت ارزان در استان تهران می باشد که برخی از برندهای آیفون تصویری که به فروش می رساند، دارای شباهت های یکسان با امکانات متفاوت می باشند، از این جهت همواره هنگام خرید خرید دستگاه آیفون تصویری با برند تکنما ، کلیۀ مشخصات فنی آیفون را در نظر بگیرید و بر اساس میزان کارکرد و ویژگی های آیفون، هزینه ای را پرداخت نمائید. از جمله امکانات آیفون تصویری نسل جدید می توان موارد ذیل را نام برد:

  • برخورداری از منوی فارسی
  • امکان قفل کودک و تنظیمات پیشرفته
  • امکان مشاهده تصویر بدون دریافت صدا
  • برخورداری از پنل تشخیص اثر انگشت
  • امکان تشخیص چهره و چشم الکترونیک
  • برخورداری از صفحه نمایش لمسی
  • برخورداری از باطری اضافی و غیره

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()