دستگاه خشک کن میوه از جدیدترین دستگاه های صنعتی است که وارد بازار گشته و مورد استفاده برخی از افراد که علاقه مند به تولید خشکبار میوه هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. تا حالا پیش آمده که به قنادی مراجعه نمائید و انواع چیپس میوه را برای فروش عرضه کنند. در واقع چیپس های میوه را به وسیلۀ انواع دستگاه خشک کن میوه در حجم های کم و زیاد در کارگاه های صنعتی تولید می کنند.

قابل ذکر است که دستگاه خشک کن محدود به خشک کردن میوه نمی باشد، بلکه برای سبزی نیز به کار گرفته می شود. در حال حاضر برای تولید دستگاه های خشک کن از جدیدترین تکنولوژی و فناوری استفاده می شود تا سرعت خشک کردن میوه با کیفیت بالا و سرعت بیشتر صورت گیرد، بدون آنکه بر روی کیفیت میوه اثر منفی داشته باشد.

شرح جزئیات انواع دستگاه خشک کن میوه

از انواع دستگاه خشک کن میوه می توان به دستگاه خشک کن میوه صنعتی، دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی و دستگاه خشک کن خانگی اشاره نمود که هر کدام در حجم های متفاوتی انواع میوه و سبزیحات را خشک می کنند. برای مثال ظرفیت دستگاه خشک کن میوه خانگی نسبت به دستگاه خشک کن صنعتی کمتر می باشد و بدین وسیله برای منزل بهترین گزینه می باشد تا در فصول مختلف از میوه های فصل، چیپس میوه تهیه نمود و در فصول دیگر از آنها به عنوان تنقلات مفید برای بچه ها تهیه شود.

همچنین برای افرادی که به دنبال کسب و کار جدید می باشند، می توانند با سرمایه گذاری و خرید دستگاه خشک کن میوه خانگی در حجم پایین، فعالیت خود را آغاز نمایند و به مرور زمان با افزایش فروش، حجم فعالیت خود گسترش دهند.

از مهمترین روش های دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات می توان به روش انجماد (Freeze dryer)، روش مایکرو، روش خورشیدی و هوای داغ اشاره نمود که هر کدام شرایط کاری خود را می طلبد.

خرید باکیفیت ترین دستگاه های خشک کن میوه

برای خرید انواع دستگاه خشک کن میوه می توانید به فروشگاه های معتبر صنعتی مراجعه نمائید تا بر اساس حجم کاری و بودجۀ خود، مناسب ترین دستگاه خشک کن را خریداری نمائید. بدین وسیله می توانید از کیفیت دستگاه خشک کنی که خریداری کرده اید اطمینان حاصل نمائید.

شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع دستگاه صنعتی منجمله انواع دستگاه خشک کن میوه، دستگاه سیل وکیوم، دستگاه شستشو و غیره می باشد که فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز نموده و تمام دستگاه های صنعتی را با ضمانت نامه و گارانتی به فروش می رساند.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

موبایل: (در ساعات کاری: 09120807304 -  غیر از ساعات کاری: 09120210556 )

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()