دستگاه سیل وکیوم از پر فروش ترین دستگاه های بسته بندی می باشد که امروزه برای بسته بندی انواع محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد تا شکل ظاهری بسته بندی اجناس زیبا و شکیل گردد و نظر خریدار را به کالا جذب نماید.

فرآیند عملکرد انواع دستگاه سیل وکیوم با توجه به روش کارکردی از یکدیگر متمایز می باشند ولی در نهایت برای بسته بندی اقلام به کار برده می شود. بر اساس نوع محصول، بهتر است از مقرون به صرفه ترین دستگاه بسته بندی سیل استفاده شود تا علاوه بر کارایی، فضای کمتری را از کارگاه اشغال نماید. به عنوان مثال برای کارگاهی که به هیچ عنوان دارای محیط باز زیادی نمی باشد، نمی توان از دستگاه سیل ریلی چند کابین استفاده نمود. به همین دلیل، بر اساس فاکتور هایی چون فضای کارگاه، بودجه و نوع کارایی مد نظر ، باید خرید دستگاه بسته بندی سیل خود را انجام دهید تا کارایی لازم را داشته باشد.

بسته بندی کالاها توسط دستگاه سیل وکیوم

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی، فناوری دستگاه های بسته بندی نیز بروزرسانی شده اند و از تجهیزات با کیفیت و مدرن برای بسته بندی اجناس استفاده می شود تا علاوه بر حفظ و نگهداری اقلام مصرفی از میکروب و آلودگی، نمای زیبا و شکیلی داشته باشد تا نظر خریدار را به خود جلب نماید و موجب افزایش آمار فروش محصول گردد. همانطور که می دانید فاکتور بسته بندی نقش تعیین کننده ای در انتخاب خرید افراد دارد. به همین دلیل انواع دستگاه سیل وکیوم حرارتی و القایی توسط شرکت های صنعتی معتبر و با تجربه ساخته می شود و پس از آزمایشات متوالی، مورد استفاده صنعتگران برای بسته بندی انواع محصولات شرکت خود به کار گیرند.

خرید ارزان دستگاه های سیل وکیوم

قابل ذکر است که تنها تفاوت دستگاه سیل وکیوم حرارتی با القایی در این است که انواع دستگاه سیل وکیوم حرارتی از حرارت حاصل از المنت های برقی برای وکیوم کردن و چسباندن فویل آلومینیوم و سلفون به یکدیگر استفاده می کند و این در حالتی است که دستگاه وکیوم القایی از امواج القایی برای چسباندن استفاده می کند و بر اساس نیاز می توان هر کدام از آنها را برای انجام عملیات بسته بندی به کار گرفت.

همانطور که در بالا ذکر شد دستگاه سیل وکیوم حرارتی که با المنت حرارت مورد نیاز وکیوم کردن را بدست می آورد، ابتدا ظروف یکبار مصرف را داخل دستگاه قرار می دهند و سپس عملیات بسته بندی صورت می گیرد. نکته حائز اهمیت در خرید انواع دستگاه سیل، این است که می توان با توجه به ظرفیت کارگاه و هزینه از انواع دستگاه سیل وکیوم رومیزی کشویی، روتاری و خطی خریداری نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی ظروف، می توانید با واحد فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید و پس از مشورت، اقدام به خرید ارزان دستگاه سیل وکیوم بسته بندی مورد نظر خود نمائید.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

موبایل: (در ساعات کاری: 09120807304 -  غیر از ساعات کاری: 09120210556 )

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()