آیفون تصویری تک نما یکی از برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی می باشد که دارای طرح و مدل های متنوع می باشد و انواع آیفون تصویری دیجیتال مارک تک نما را می توانید در سراسر فروشگاه ها و بازار با قیمت مشخص خریداری نمائید. ساخت آیفون تصویری تکنما به صورتی است که بر اساس سیم کشی های استاندارد صورت گرفته است و با توجه به سلایق مختلف، امکانات متعددی را در مدل های مختلف آیفون تعبیه نموده است.

ویژگی های آیفون تصویری تک نما

از جمله مدل های آیفون تصویری تکنما می توان به مدل های آیفون تصویری تکنما 4.3 اینچی با حافظه، آیفون تصویری تکنما 4.3 اینچی بدون حافظه، آیفون تصویری 7 اینچی با حافظه، آیفون تصویری 7 اینچی بدون حافظه و ... که در ساخت برخی از مدل های آیفون تصویری تکنما از امکانات ارتباط داخلی با کلیۀ واحدها، امکان اتصال بلوتوثی، دوربین دید در شب، امکان باز کردن درب پارکینگ، دارای پنل کارت خوان، امکان تشخیص چهره، دارای پنل تشخیص اثر انگشت، باتری جانبی و حافظه داخلی دارد که نقش مهمی در تعیین قیمت آیفون تصویری دارد و موجب تمایز عمده میان آیفون ها می گردد.

لذا آیفون تصویری نقش بسیار زیادی بر روی ارزش املاک دارد و بخشی از امنیت ساختمان را تأمین می کند، به همین دلیل ساختمان و ویلاهایی که نوساز می باشند، دارای درب بازکن تصویری می باشند و استفاده از آیفون های قدیمی منسوخ شده است و کارایی ندارد.

فروش انواع آیفون تصویری تک نما در تهران

امروزه خرید آیفون تصویری تکنما در تهران بسیار رونق یافته است و شهرهای دیگر نیز به دلیل کیفیت بالایی که این برند دارد، از انواع آیفون تصویری تکنما برای باز کردن درب استفاده می کنند. بنابراین بر اساس قیمت و امکاناتی مورد نیاز، مناسب ترین مدل آیفون تصویری را برای ساختمان انتخاب می کنند.

فروش ارزان آیفون تصویری تکنما توسط فروشگاه و نمایندگی های معتبر شرکت تکنما امکان پذیر می باشد و می توانید با اطمینان کامل جنس اصل آیفون تصویری را خریداری نمائید و از کیفیت، کارایی و خدمات گارانتی آن اطمینان یابید. برای آگاهی بیشتر نسبت به انواع آیفون تصویری تک نما می توانید با کارشناسان فروش، فروشگاه آکام سازه تماس بگیرید و پس از بررسی های لازم و مقایسه قیمت و مشخصات فنی، آیفون تصویری مورد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید و به صورت تضمینی از کلیۀ خدمات گارانتی و پشتبانی خرید آیفون تکنما بهره گیرید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()