لوازم  لودر ممکن است بر اثر فشار بیش از اندازه به لودر و یا فرسودگی و استهلاک دچار آسیب دیدگی شوند. به همین دلیل قطعات لودر که زیر بار فشار مستقیم قرار دارند، نیاز به بررسی مداوم دارد تا پیش از آنکه به طور کامل شکسته شود و از بین برود و موجب توقف لودر گردد، باید قطعات انواع لودر سالم جایگزین قطعات فرسوده قرار گیرد. لودر چرخ لاستیکی در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شوند تا بتوان از مزایای لودر در مناطق و موقعیت های متفاوت استفاده نمود. همچنین لودر چرخ زنجیری نیز در ابعاد نسبتاً بزرگ و بزرگ برای جاده های خاکی و معادن سنگی و همچنین مناطق کوهستانی و برفی ساخته شده است تا بتواند به راحتی در این مناطق، مورد استفاده صنعت گرانی که نیاز به استفاده از لودر دارند قرار گیرد.

انواع لوازم یدکی لودر

از پرکاربردترین لوازم یدکی لودر می توان به قطعاتی چون واشر کامل موتور اصلی، سیل کیت اصلی گیربکس، کیت گیربکس، دنده های اصلی و داخلی گیربگس، رولبرینگ اصلی چرخ لودر، بلبرینگ چرخ لودر، صفحه گرافیت اصلی چرخ لودر، کنترلر کامل لودر، جک باکت اصلی لودر، جک خالی کن لودر، جک بالابر اصلی لودر، شافت گیربگس لودر و ... اشاره نمود که وجود و سلامت هر کدام از این قطعات لودر ضرورت دارد و نیاز است که به محض مشاهده هر نوع اختلال در روند کار لوازم یدکی لودر، اقدام لازم را در خصوص تعویض  و یا تعمیر قطعات انجام دهید.

خرید انواع قطعات لودر

خرید قیمت ارزان قطعات لودر، بستگی به برند، نوع قطعه و کیفیت لوازم یدکی لودر دارد. به همین جهت خرید لوازم یدکی لودر را باید از فروشگاه و شرکت های معتبر سفارش دهید. قابل ذکر است که تمام قطعات لودر در مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین بهتر است که پیش از سفارش لوازم یدکی لودر، مشخصات فنی قطعات لودر را بررسی نمائید تا به اشتباه قطعۀ دیگری را به جای قطعۀ اصلی خرید نکنید.

شرکت های تولید کننده ماشین آلات سنگین بسیار فراوان می باشند و در مدل های مختلف، با کارایی متفاوت اقدام به تولید انواع ماشین آلات سنگین و قطعات یدکی آنها منجمله لودر و لوازم یدکی لودر نموده اند. شرکت های کوماتسو ژاپن، کاترپیلار آمریکا، هیوندای کره و هپکو، زوملاین و ... تعدادی از شرکت های مطرح جهانی هستند که انواع لودر را در مدل و سایزهای کوچک و بزرگ تولید می کنند.

شرکت سرویس قطعه در ایران به عنوان وارد کننده و فروشندۀ انواع قطعات لودر و دیگر ماشین آلات سنگین فعالیت دارد و انواع لوازم یدکی لودر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر با مرکز فروش شرکت سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()