پوستر دیواری از طرح های جدید کاغذ دیواری محسوب می شود که با استفاده از دستگاه های پیشرفته در طرح های مختلف مطابق با سلایق متفاوت تولید می شوند. همچنین امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری نیز ممکن می باشد که به عنوان بارزترین ویژگی پوسترهای دیواری شناخته شده است و مورد استقبال اکثریت قرار گرفته است. استفاده از طرح های منظره طبیعت، گل و گیاه، بناهای تاریخی، اشکال هندسی و انتزاعی، نمای ساختمان های مشهور، چهره های مشهور (بازیگر، بازیکن، خواننده، هنرمند، نقاش و ...)، کاراکترهای انیمیشن، شخصیت های کارتنی و ... موجب گشته فضای اتاق و سالن از سادگی و یکنواختی رهایی پیدا کند و زیبایی خاصی به فضا بخشیده شود. 

کاربرد پوستر دیواری

هدف اصلی استفاده از انواع پوستر دیواری برای تغییر دکوراسیون داخلی می باشد تا محیط را از یکنواختی خارج نماید. امروزه تزئین دکوراسیون داخلی نقش زیادی بر روی خرید و فروش ملک دارد. به همین دلیل تنها با نصب چند پوستر دیواری در طرح های متنوع و زیبا بر روی دیوار، می توان زیبایی محیط را دو چندان نمود. همانطور که بیان شد از انواع پوستر دیواری برای تزئین و زیبایی دیوار استفاده می شود و نوع و طرح پوستر می تواند ارزش و اعتبار ملک را ارتقاء ببخشد و چشم بیننده را به تصاویر جذب نماید.

به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ بر روی پوستر، به راحتی می توان هر تصویر دلخواهی را بر روی پوسترها چاپ نمود و نمای خاص و منحصر به فردی را خلق نمود و به سادگی فضای سالن و اتاق رنگ و لعاب بخشید.

خرید پوستر دیواری باکیفیت بالا

نکتۀ حائز اهمیت هنگام خرید انواع پوستر دیواری مسئله کیفیت جنس کاغذ پوستر دیواری می باشد که باید نسبت به شستشو، رطوبت و تابش نور مقاوم باشد و از وضوح تصاویر چاپ شده کاسته نشود. زمان خرید طرح های مختلف پوستر دیواری باید مشخصات فنی پوستر دیواری از قبیل طول، عرض، ارتفاع، متراژ، ضخامت، نوع کاربری، برند، ضمانت نامه، طول عمر مفید، نوع چاپ، نوع بافت، قابل اجرا بر روی چه سطوحی و .... را در نظر داشته باشید. هر کدام از این موارد نقش مهمی در قیمت خرید پوستر و همچنین ماندگاری پوستر دیواری دارد.

بنابراین فروشگاه رونیا که چندین سال است در حوزۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون از قبیل کاغذ دیواری، انواع پارکت، انواع کفپوش، پوستر های سقفی ، پوستر سه بعدی و ... فعالیت دارد بتواند بستر فروش اینترنتی انواع محصولات پوستر دیواری و دکوراسیون داخلی را فراهم آورد و موجب صرفه جوی در زمان و هزینۀ مشتریان گردد.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()