چند نوع پوشش مختلف تا کنون برای دیوار منازل معرفی شده است که هیچ یک به اندازه کاغذ دیواری نتوانسته اند با استقبال گسترده از سوی مردم مواجه شوند. کاغذ دیواری با ورود خود توانست نظر بسیاری از  مردم را به خود جلب کرده و امروزه میتوان انواع کاغذ دیواری در طرح و رنگ های متنوع را با توجه به سلیقه خود خریداری نمود. کاغذ دیواری با مزیت های زیادی که دارد بخوبی توانست گوی سبقت را از دیگر پوشش ها بخصوص رنگ ساختمانی که تا قبل از کاغذ دیواری پیش تاز  بود برباید و بعنوان یکی از پوشش های محبوب جای پای خود را در دکوراسیون داخلی منازل باز کند.  در طراحی کاغذ دیواری به سلایق مختلف و همچنین دکوراسیون های مدرن و کلاسیک توجه بسیار زیادی شده است و امروزه میتوان انواع کاغذ دیواری را به راحتی بر اساس سلیقه و دکوراسیون منزل خود تهیه نمود.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که میتوان به کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری پی وی سی، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری بافت دار مخملی، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری الیاف طبیعی را نام برد. هر یک از این  کاغذ دیواری  ها بر اساس متریال یه کار رفته در ساخت خود با یکدیگر متفاوت هستند و باید بر اساس شرایط و نیاز خود یکی از مناسبترین کاغذ دیواری ها را خریداری نمایید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری

برای خری کاغذ دیواری حتما به مدرن و کلاسیک بودن دکوراسیون داخلی خود توجه داشته باشید. اجزای مختلفی در یک دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد که هر یک از این اجزا میتوانند در انتخاب کاغذ دیواری نقش داشته باشند. دکوراسیون های کلاسیک که بیشتر در منازل قدیمی مورد استفاده قرار میگیرند با کاغذ دیواری های کلاسیک به خوبی ارتباط برقرار میکنند و در صورتیکه در این دسته دکورها  کاغذ دیواری مدرن استفاده شود جلوه ظاهری بدی را بوجود می آورند. همین موضوع در مورد دکوراسیون های مدرن نیز صادق است و در صورتیکه از کاغذ دیواری های کلاسیک در این گونه دکوراسیون ها استفاده شود با تضادی که ایجاد میکنند جلوه ظاهری بدی را پدید می آورند. در انتخاب کاغذ دیواری سعی کنید میان طرح و رنگ کاغذ دیواری پذیرایی و همچنین اتاق ها تفاوت قائل شوید. کاغذ دیواری های پذیرایی بهتر است از لحاظ طرح و رنگ با کاغذ دیواری های اتاق خواب تفاوت داشته باشند تا دکوراسیون داخلی زیبایی ایجاد شود.

شرکت دکور آفیس از شرکت های بنام و مطرح در زمینه فروش محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی میباشد و انواع کاغذ دیواری در طرح و رنگ های مختلف مناسب با دکوراسیون های کلاسیک و مدرن را  بفروش میرساند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()