از جمله پوشش هایی که در کنار کاغذ دیواری از محبوبیت بسیار زیادی بخصوص طی چند سال گذشته برخوردار بوده است پوستر دیواری میباشد. پوستر دیواری با خلق تصاویر بسیار زیبا در فضای داخلی ساختمان میتواند جلوه ظاهری بسیار متفاوتی را بوجود آورد. پوستر های دیواری بر خلاف کاغذ دیواری که یک طرح کوچک بارها بر روی آن تکرار شده از یک طرح در سایز و ابعاد بزرگ برخوردار هستند که این طرح نیز میتواند هر طرحی باشد. طرح های مدرن و کلاسیک و همچنین دخترانه و پسرانه زیادی وجود دارند که میتوانند زیبنده دکوراسیون داخلی شما شوند.

تفاوت میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری

بسیاری از افرادی که چندان اطلاعاتی نسبت به کاغذ دیواری و پوستر دیواری ندارند همواره این سوال را مطرح میکنند که پوستر های دیواری همان کاغذ دیواری هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پوستر های دیواری شاید از جنس کاغذ باشند اما به هیچ وجه شباهتی از لحاظ ظاهری و همچنین نحوه نصب با یکدیگر ندارند. پوستر دیواری ها از یک طرح بزرگ برخوردار هستند که این طرح ها میتواند یک شخصیت  و یا هر چیز دیگه ای باشد. نحوه استفاده از پوسترهای دیواری نیز متفاوت هستند. از پوسترهای دیواری تنها در بخشی از دکوراسیون داخلی استفاده میشود و نمیتوان از آن در تمام نقاط دکوراسیون استفاده نمود. پوسترهای دیواری در مراکز تجاری و اداری نیز میتوانند استفاده شوند به شرط آنکه طرح های مناسب برای این فضاها انتخاب شود اما کاغذ دیواری اینگونه نیست و چندان کاربردی در این محیط ها ندارد.

قیمت پوستر دیواری

به دلیل قیمت مناسب پوستر دیواری میزان استفاده از این پوشش رو به گسترش است و بسیاری از مردم ترجیح میدهند تا از پوستر برای اتاق ها و بخشی از دکوراسیون داخلی خود استفاده کنند. قیمت پوستر دیواری تحت تاثیر عواملی متغیر میباشد که سفارشی بودن چاپ پوستر از دسته عوامل تاثیر گذار میباشد. در صورتیکه قصد داشته باشید تا چاپ پوستر دیواری را به صورت سفارشی انجام دهید در نتیجه قیمت پوستر نیز به مراتب نسبت به پوسترهای آماده افزایش خواهد یافت. همچنین وارداتی و یا داخلی بودن پوستر نیز بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. برخی پوسترها از دیگر کشور ها و در برندهای خاص وارد کشور ما میشوند که این عامل میتواند تاثیری بر روی قیمت آن داشته باشد. قیمت پوستر دیواری های وارداتی به دلیل اینکه با ارز خریداری و وارد کشور مشوند و همچنین با احتساب هزینه گمرکی بالاتر از نمونه های داخلی است.

شرکت دکور آفیس نامی آشنا در صنعت دکوراسیون داخلی محسوب میشود که همواره جدیدترین مدل های پوستر دیواری و همچنین دیگر پوشش های مناسب برای دکوارسیون داخلی را با مناسبترین قیمت بفروش میرساند. کارشناسان این شرکت با توجه به سابقه طولانی در زمینه دکوراسیون داخلی میتوانند بهترین مشاور برای شما باشند و با بهره مندی از  تجربه بالای این پرسنل میتوانید انتخاب بسیار بهتری داشته باشید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()