تابلو از ضروریات تزئین دکوراسیون داخلی محسوب می شود که بر مبنای سلیقه و ایده های خلاقانه در اندازه و سبک های متفاوت بر روی دیوار نصب می شود تا چشم هر بیننده ای را به خود جذب نماید. استفاده از تابلوی مناسب می تواند زیبایی محیط را ارتقاء ببخشد و در عین حال نوع نگرش و علایق خود را با دیگران به اشتراک بگزارید. در حال حاضر تنوع سبک تابلوها بسیار متعدد می باشد و باعث شده تا مردم به راحتی بتوانند تابلوی مورد نظر خود را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

انواع تابلو مدرن و کلاسیک

تمام تابلوهایی که طراحی می شوند در دو سبک تابلوهای مدرن و تابلوهای کلاسیک می باشد که هر دسته، از مجموعۀ وسیعی از طرح های متنوع الهام گرفته می شوند. تابلو خط نوشته، تابلو اشعار، تابلو خط، تابلو فانتزی، تابلوهای انتزاعی، تابلو کودکانه، تابلو تلفیق چهره و خط، تابلو تلفیق منظره و نوشته و ... تعدادی از انواع تابلو مدرن محسوب می شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است و رنگ و لعاب دکوراسیون داخلی را به سمت مدرنیزه سوق می دهد.

انواع تابلو کلاسیک می توان به نمونه هایی چون تابلو تصاویر مشاهیر ، تابلو مناظر طبیعت با قاب چوب، تابلوهای برگرفته از افسانه ها، تابلو مهمانی نجیب زادگان، تابلو چهره های تاریخی، تابلو منالیزه، تابلو منازل اشراف و .... اشاره نمود. تابلوهای کلاسیک اصیل با لوازم متنوع چون رنگ روغن، آبرنگ، سیاه قلم و غیره نقاشی می شوند و با استفاده از قاب های طرح چوب زیبایی تابلوها را دو چندان می نمایند. 

خرید و فروش انواع تابلو

امروزه امکان خرید انواع تابلو به صورت اینترنتی محیا می باشد. فروشگاه های متعددی در زمینۀ فروش انواع تابلو در سایزهای متنوع فعالیت دارند و در تلاش هستند با قیمت مناسب و کیفیت عالی تابلوها را به فروش برسانند. یکی از فاکتورهای خرید تابلو، قیمت ارزان تابلو است که موجب می شود در طرح و سایزهای متنوع به فروش رسد.

برای خرید ارزان تابلو با کیفیت عالی می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. نکته قابل توجه در رابطه با خرید تابلو، مسئله ابعاد، سبک و متریال به کار رفته برای طراحی تابلو می باشد که در نهایت بر روی قیمت تابلو نیز تأثیر مثبت خواهد داشت. استفاده از انواع تابلو در سایزهای کوچک و بزرگ، زیبایی خاصی به محیط می بخشد و کمک می کند دکوراسیون داخلی از یکنواختی و سادگی خارج شود. به همین دلیل است که در تمام منازل از تابلوهای مختلف استفاده می شود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()