پارکت لمینت از لایه های فشردۀ HDF ساخته شده است که با استفاده از لایه های طرح چوب پوشانده شده است و به دلیل فشردگی لایه ها به یکدیگر دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت می باشد. پارکت های لمینت به دلیل استفاده از چوب های مصنوعی طرح چوب ارزانتر از کفپوش پارکت می باشد چون پارکت ها را با استفاده از ورقه های چوب طبیعی می سازند. پارکت لیمنت باکیفیت بستگی به میزان کیفیت متریال به کار گرفته شده دارد. پارکت های لمینت بر اساس میزان تردد در دسته های متفاوت ساخته می شوند تا مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی داشته باشند.

پارکت لمینت با کیفیت عالی

در سال های اخیر ساخت کیفیت پارکت های لمینت ایرانی با مشابه برندهای خارجی برابری می کند و از ماشین آلات مدرن و پیشرفته برای ساخت انواع کفپوش استفاده می شود تا نسبت به عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار باشند. بنابراین پارکت لمینت برند ایرانی علاوه بر کیفیت خوب، از قیمت ارزان برخوردار می باشد. پخش پارکت لمینت علاوه بر تهران در سایر شهرستان ها نیز انجام می پذیرید، در نتیجه تمام افراد می توانند از مزایای پارکت لمینت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

پارکت لمینت ریچ وود، انواع پارکت لمینت فرست وود، پارکت های لمینت یشیل، انواع پارکت لمینت راش  ، انواع پارکت لمینت داچ فلور، پارکت های لمینت 12 میل هرمس، پارکت لمینت Z4، پارکت های لمینت دنیز و .... تنها تعداد اندکی از طرح های متنوع کفپوش پارکت لمینت موجود در بازار می باشد که هر کدام شامل طیف رنگی متفاوت می باشند.

خرید پارکت لمینت قیمت ارزان

دو عامل مهم برای معین نمودن قیمت انواع پارکت لمینت، مسئله کیفیت، برند و طرح کفپوش پارکت لمینت می باشد. در نتیجه پیش از خرید پارکت های لمینت، از طریق اینترنت بررسی های لازم را در خصوص کیفیت و قیمت برندهای مختلف انجام دهید و سپس مناسب ترین پارکت لمینت را برای دیزاین محل مورد نظر انجام دهید.

برای خرید ارزان پارکت لمینت در طرح های مختلف و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. پس از بررسی کامل برندهای مختلف پارکت های لمینت و أخذ مشاوره از سوی فروشنده های باتجربه، همچنین ارائۀ شرح مختصری از شرایط آب و هوایی محل مورد نظر، می توانید با دوام ترین نوع پارکت لمینت را بر مبنای شرایط محیطی به صورت تضمین شده، با گارنتی و خدمات پس از فروش سفارش دهید تا مراحل نصب پارکت بر روی محل آغاز گردد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()