به شیار هایی که در سطح پیچ و مهره ها قرار می گیرند رزوه و یا آب بندی رزوه ای می گویند، که به علت استفاده ساده و کم خرج بودن آن به اولین انتخاب بیشتر صنایع خودرو سازی، ساخت ابزار و یراق و غیره تبدیل شده است. اما از جمله مهمترین معایب آن می توان به شکنندگی بالای انواع پیچ و مهره ها در برابر ارتعاشات با فرکانس بالا، نیروهای دورانی و چرخشی اشاره کرد، که در این موارد لاک رزوه به کمک این صنایع می آید، و مقاومت فیزیکی پیچ و مهره ها را تا چندین برابر بالا می برد. میکروکپسول های اپوکسی، مقاومت بالا در برابر  تنش های اپوکسی، پایداری مناسب در برابر انواع محلول های آلی و معدنی و در نهایت دوام بالا در برابر رطوبت و دریگر عوامل محیطی را می توان در شمار مزایای استفاده از لاک رزوه با کیفیت قرار داد.  استفاده آسان، افزایش مقاومت فیزیکی قطعات رزوه ای، قیمت مناسب و دسترسی ساده این محصول سبب استفاده فراگیر از لاک رزوه مناسب در میان صنعتگران آبکاری و پرداخت فلزات شده است.  

ویژگی های لاک رزوه

می توان گفت لاک رزوه نوعی چسب بسیار بادوام است، که پس از قرار گرفتن قطعات رزو ایه به روی آن قرار می گیرد و مانع از باز شدن پیچ و مهره ها به مرور زمان می شود.  امروزه استفاده از لاک رزوه برای بالا بردم مقاومت فیزیکی تمامی اجزاء رزوه دار در صنایع  مختلف تولیدی به یک امر ضروری تبدیل شده است، و شرکت های متعددی هستند که در تولید و فروش این ماده موثر در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند، که از اولین و معتبر ترین آن ها می توان به شرکت پوشش پارس اشاره کرد، که در طول سال ها فعالیت خود به یکی از اولین انتخاب های مشتریان تبدیل شده است. این شرکت دانش بنیان با استفاده از متخصصینی کار آزموده و مجرب در این صنعت موفق به تولید انواع لاک رزوه با کیفیت در کشور شده است، که از لحاظ کیفی با نمونه های امریکایی آن برابری می کند، و اکنون در کشور به تولید انبوه رسیده است، و می تواند نیاز بازار های داخلی را مرتفع نماید. خرید اینترنتی و آنلاین NAPZINK و لاک رزوه  در این فروشگاه اینترنتی یکی دیگر از امتیازاتی است که این فروشگاه در اختیار مخاطبان خرید لاک رزوه قرار می دهد، تا  این افراد بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت لاک رزوه را سفارش دهند و در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()