طراحی نما از مهمترین موضوعاتی است، که علاوه بر هویت بخشیدن به ظاهر ساختمان باید طبق اصول مهندسی و متناسب با بافت شهری انجام پذیرد، اما متاسفانه در برخی مواقع به این اصل مهم توجه نمی شود، و خروجی بدست آمده با سلیقه مشتریان هماهنگ در نمی آید. طراحی نمای ساختمان به روش حرفه ای و اصولی از چندین فاکتور مهم تبعیت می کند، که از میان آن ها می توان به استفاده از مناسب ترین متریال ساخت، رعایت تناسب رنگ، منسجم بودن عناصر، استفاده از یک الگو با ریتم مشخص، نور پردازی مناسب، شفافیت بصری ساختمان و حفظ سادگی آن اشاره کرد.  گروه معماری و طراحی نما ساختمان هیرادانا از مجرب ترین شرکت های ارائه دهنده بهترین روش های طراحی نما در تهران می باشد، که فعالیت خود را از سال 1392 به صورت حرفه ای و با کادری کار آزموده و حرفه ای در صنعت طراحی و معماری ساختمان آغاز کرده و اکنون توانسته در کنار رتبه های ممتاز ارائه کننده این خدمات قرار بگیرد. طراحی نما در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی قدری متفاوت است، و باید ساختمان مربوطه را از این منظر هم مورد بررسی قرار داد.هزینه های  طراحی نمای ساختمان در طرح های کلاسیک، لوکس، سنتی و یا ترکیبی، بسته به متریال و نوع طراحی که در آن پیاده سازی می شود متفاوت است.

انواع طراحی نما

نوع مصالح، رنگ های به کار رفته، ورودی ساختمان، نوع درب های باز شونده، نوع و تعداد پنجره ها، سنگ های تزئینی و سازه های افقی و عمودی از دیگر شاخص هایی هستند که در زیبایی و طراحی نمای ساختمان نقش بسیار زیادی را ایفا می کنند. برای جلوه بیشتر نمای ساختمان خود باید علاوه بر در نظر گرفتن بافت شهر و هارمونی آن با ساختمان های اطراف باید طراحی را به روشی انجام دهید، که ساختمان شما را از دیگر ساختمان ها متمایز نماید، ضمن اینکه تطابق خود را با دیگر ساختمان های آن منطقه حفظ نماید، و خللی در بافت شهری ایجاد نکند. طراحی نما یکی از موثر ترین روش هایی است، که سبب جلوه گری و امتیازات ساختمان ها نسبت به هم می باشد، و همه روزه معماران و مهندسین با مشاهده آثار فاخر معماری در حال به روز کردن ایده های خود در ساخت نمای ساختمان و معماری آن می باشند. گروه طراحی داخلی و معماری هیرادانا از معتبر ترین شرکت هایی است، که در تمامی زمینه ها از قبیل طراحی و اجرای نمای مدرن ، گلاسیک، رومی و غیره فعالیت می کند و قوی ترین نمونه کار ها را در این حوزه دارد. 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()