پوستر دیواری به عنوان محصول جدید در فروشگاه های تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی در طرح های مختلف عرضه می شود. انواع پوستر دیواری شاخه ای از طرح های پوستر دیواری می باشد که نمای نزدیکی از تصاویر چاپ شده را نشان می دهد. در سال های اخیر کاربرد انواع پوستر دیواری افزایش پیدا کرده و متناسب با نیاز و سلیقه در سایزهای متفاوت از پوسترها برای تزئین دکوراسیون داخلی اتاق خواب، سالن پذیرایی، لابی و غیره استفاده می کنند. پوسترها زیبایی خاصی به فضای داخلی محیط می دهد که چشم بیننده را میخکوب تصاویر پوستر می نماید و در عین حال به دلیل مزیت قابلیت شستشو، افراد زیادی از پوسترهای دیواری سه بعدی استقبال می کنند.

تبدیل عکس به پوستر دیواری

همانطور که می دانید نسل جدید کاغذ دیواری که همان پوسترهای دیواری می باشد، به دلیل استفاده از دستگاه های چاپ مدرن، امکان چاپ عکس و تصاویر شخصی و مورد دلخواه بر روی پوسترها امکان پذیر می باشد. بدین ترتیب می توانید با سفارش عکس مورد پسند خود به فروشگاه های عرضه کنندۀ پوستر دیواری، از زیبایی طرح پوستر دیواری منحصر به فرد خود لذت کافی ببرید.

طراحی پوستر دیواری موسیقی، انواع پوستر دیواری گلهای سه بعدی، انواع پوستر دیواری فرشته، پوسترهای دیواری مجسمه ای، پوسترهای دیواری اجرا شده، انواع پوستر دیواری انتزاعی  ، انواع پوستر دیواری اشکال هندسی، پوستر دیواری ماشین اسپرت، انواع پوستر سه بعدی ماشین کلاسیک، انواع پوستر دیواری گل طبیعی و منظره تعدادی از تنوع طرح های پوستر دیواری می باشد که در بازار با ابعاد متفاوت قابل تهیه می باشد.

خرید پوستر دیواری سفارشی

معمولاً خرید پوسترهای دیواری سفارشی را از فروشگاه های معتبر تجهیزات دکوراسیون انجام دهید تا علاوه بر حفظ زیبایی، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا نسبت به شستشو و تابش نور دوام بیشتری داشته باشد. سپس قیمت را ملاک خرید پوستر دیواری قرار دهید به طبع هر چه کیفیت پوسترهای دیواری سه بعدی و  غیره از کیفیت بهتری برخوردار باشند، مدت زمان بیشتری می توان از زیبایی طرح پوسترهای دیواری بهره برد و نیاز به تعویض و ترمیم پوستر در مدت زمان کوتاه نباشد.

فروشگاه دکور آفیس از ابتدا فعالیت خود را در حوزۀ فروش انواع پوستر دیواری و تجهیزات دکوراسیون داخلی آغاز نموده و علاوه بر مشاورۀ خرید به مشتریان برای انتخاب پوستر دیواری قیمت مناسب و با کیفیت، خدمات نصب و پس از فروش را با استفاده از کادر مجرب و حرفه ای ارائه می دهد. همچنین امکان ثبت پوستر دیواری سفارشی را از طریق فروشگاه اینترنتی برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()