پوستر دیواری از محصولات جدید دکوراسیون داخلی می باشد که شامل تنوع طرح می باشد. در گذشته افراد مرفه امکان خرید کاغذ دیواری را داشتند ولی با گذشت زمان و ساخت دستگاه های پیشرفته چاپ، قیمت تولید کاغذ دیواری و پوستر دیواری کاهش پیدا کرد، در نتیجه اکثر افراد تمکن مالی خرید پوستر دیواری و انواع کاغذ دیواری را دارند. قابل ذکر است در حال حاضر امکان چاپ تصاویر شخصی و غیره بر روی کاغذ پوسترهای دیواری فراهم می باشد و اگر شما طراحی دکوراسیون انحصاری و ویژه را دارید می توانید از این آپشن چاپ تصاویر بر روی پوستر دیواری سه بعدی و ساده استفاده نمائید.

انواع پوستر دیواری با کیفیت

توجه داشته باشید پوسترهای دیواری در قواره های متفاوت طراحی و تولید می شوند، در نتیجه می توانید پیش از خرید پوستر دیواری مورد دلخواه خود، سایز مورد نظر خود را درون فروشگاه های اینترنتی سفارش دهید تا بر اساس آنچه شما نیاز دارید پوسترهای دیواری تولید شود. از دیگر مزایای پوسترهای دیواری می توان قابلیت شستشو و مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و تابش نور خورشید اشاره نمود که امکان رنگ پریدگی برای طرح های پوستر دیواری وجود ندارد. نکتۀ حائز اهمیت در رابطه با پوسترهای دیواری، مسئلۀ نصب پوستر می باشد که باید افراد متخصص و مجرب این کار را انجام دهند تا برجستگی بر روی سطح پوسترها ایجاد نشود.

از انواع پوستر دیواری می توان پوسترهای دیواری سنتی ایرانی، پوستر دیواری تلفیق نقاشی کلاسیک و سنتی، انواع پوستر دیواری اشعار نستعلیق، پوسترهای دیواری برج ایفل، انواع پوستر دیواری ساحل و دریا، پوسترهای دیواری طرح پنجره و تراس مجازی و .... را نام برد که هر کدام شامل زیبایی خاص می باشد و در جای مناسب می تواند زیبایی منحصر به فردی را بوجود آورد.

خرید پوستر دیواری با کیفیت

پوسترهای دیواری توسط دستگاه های مدرن طراحی می شوند و دارای رزولوشین بالا می باشند. برای خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی با کیفیت و پوستر دیواری ساده می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید.

فروشگاه دکور آفیس در زمینۀ فروش انواع پوستر دیواری فعالیت دارد، از این رو امکان خرید ارزان پوستر دیواری را برای علاقه مندان فراهم نموده است. برای مشاهدۀ نمونه های انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری و غیره می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و دسته بندی های مختلف پوسترهای دیواری را مشاهده نمائید و پس از بررسی پوسترها، پوستر دیواری مورد نظر خود را در ابعاد مورد نظر سفارش دهید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()