خرید کاغذ دیواری و انتخاب طرح کاغذ دیواری در اکثر موارد توسط بانوان صورت می گیرد. اساساً طرح های کاغذ دیواری از زیبایی های طبیعت الهام گرفته می شود و شامل نقوش زیبای گل و جوانه گیاهان می باشد، همچنین برای کودکان از طرح های کودکانه و فانتزی استفاده می شود تا نظر کودکان و نوجوانان را به خود جذب نماید. در دنیای امروز که به طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای داده می شود، انتخاب و خرید انواع کاغذ دیواری برای ایجاد پوشش مناسب بر روی سطوح دیوار که هارمونی بیشتری را میان اجزای تشکیل دهندۀ دکوراسیون ایجاد نماید اهمیت دارد.

پخش کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری گل برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی نمونه هایی از طرح های کاغذ دیواری می باشد که در بازار عرضه می شود. مهمترین ویژگی کاغذهای دیواری قابلیت شستشو و مقاومت بالا در برابر مواد شوینده قوی می باشد که باعث رنگ پریدگی طرح های کاغذ دیواری نمی شود. کاغذ دیواری روکش مخمل از دوام بالایی برخوردار است و به راحتی می توان سطوح کاغذ دیواری را از آلودگی زدود، بدون آنکه کیفیت طرح کاغذ دیواری کاهش پیدا کند، همچنین نسبت به ضربه مقاوم می باشد و به هیچ عنوان حساسیت پوستی را برای ساکنین بوجود نمی آورد.

امروزه امکان خرید انواع کاغذ دیواری خاص سفارشی نیز فراهم می باشد و متناسب با سلیقۀ شخصی تصاویر مورد دلخواه خود را بر روی کاغذ دیواری چاپ نمایند. بدین وسیله محیط خود را با کاغذ دیواری منحصر به فرد بپوشانید و نمای شیک و مدرنی را به وجود آورید.

خرید کاغذ دیواری با کیفیت

با توجه به مطالبی که ذکر شد، در حال حاضر امکان خرید انواع کاغذ دیواری طرح مدرن، کاغذ دیواری طرح کلاسیک و انواع کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت بالا امکان پذیر می باشد و به راحتی می توان از زیبایی طرح های متنوع کاغذ دیواری لذت برد و علاوه بر زیبایی، به سرعت کثیفی ها را از سطوح کاغذ دیواری از بین برد. به همین دلیل در مسائل طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از کاغذ دیواری زیبا و لاکچری می توان تغییر چشم گیری را به وجود آورد تا چشم هر بیننده ای را به خود جذب نماید.

فروشگاه دکور آفیس عرضه کنندۀ انواح محصولات دکوراسون داخلی و از جمله ارائه دهنده انواع مدل کاغذهای دیواری در تهران و دیگر شهرستان ها می باشد. محصولات کاغذ دیواری که دکور آفیس عرضه می کند از الیاف با کیفیت و چوب طبیعی استفاده می شود و سازگاری بالایی نسبت به طبیعت داشته باشد. 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()