پارکت از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی است که برای پوشش کف آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق کودک و اتاق خواب و غیره استفاده می شود که بسیار نرم و لطیف است و به راحتی می توان بر روی کفپوش گام برداشت. انواع پارکت در واقع از برش های چوب طبیعی گرفته می شود و نسبتاً گران می باشد، در حالیکه پارکت لمینت از چوب فشرده شده ساخته می شود که با دو لایۀ چوب مصنوعی پوشانده می شود تا نسبت به آب مقاومت بالایی داشته باشد.

پارکت و پارکت لمینت با عنوان پارکت ضد آب شناخته شده است و مورد استفاده طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته می شود. پارکت های لمینت دارای تنوع طرح و رنگ می باشد که متناسب با سلایق افراد مختلف به بازار عرضه می شود و امکان استفاده در محیط های معتدل را نیز دارد.

پارکت لمینت

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، پارکت لمینت به نوعی از چوب مصنوعی ساخته می شود که نسبت به پارکت ارزانتر و به صرفه می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. عموماً برای خرید انواع پارکت می توانید به فروشگاه های عرضه کنندۀ مصالح ساختمانی و دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید و طرح های مختلف پارکت لمینت و پارکت را مشاهده نمائید و اگر قصد بازسازی محل اقامت و یا محیط اداری را دارید می توانید با توجه به بودجه، سلیقه، میزان تردد و میزان رطوب، مناسب ترین پارکت لمینت را خریداری نمائید.

در بازار انواع پارکت ایرانی و برند خارجی را می توانید با قیمت ارزان و کیفیت عالی تهیه فرمائید، به عنوان مثال می توان انواع پارکت لمینت آلمانی ، پارکت لمینت راش، انواع پارکت لمینت یشیل، انواع پارکت لمینت داچ فلور، پارکت های لمینت دکو، انواع پارکت لمینت دنیز و ... را نام برد که شامل رنگ بندی های متفاوت می باشد.

خرید پارکت های لمینت

در حال حاضر به صورت اینترنتی، امکان خرید انواع پارکت لمینت محیا می باشد و به راحتی می توان نمونه طرح ها و برندهای پارکت لمینت را در فروشگاه های اینترنتی مشاهده نمود و پس از بررسی کیفیت و قیمت پارکت لمینت، پارکت مورد نظر خود را خریداری نمائید.

فروشگاه دکور آفیس از همان ابتدای فعالیت، تمام محصولات پارکت لمینت ایرانی و پارکت لمینت های خارجی را به صورت تفکیک شده به صورت اینترنتی در دید مشتریان قرار داده است. از این رو شما عزیزان می توانید پس از بررسی قیمت و کیفیت پارکت ها، مناسب ترین پارکت لمینت را برای محیط خود خریداری نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()