پارکت از دستۀ محصولات دکوراسیون داخلی محسوب می شود که در طرح های مختلف و برندهای متفاوت ساخته می شوند و برای عرضه وارد بازار شده اند. اگر به دنبال بازسازی ساختمان و تغییر و تحول در محیط منزل و اداره می باشید، بهتر است به مدل های مختلف پارکت چوبی و پارکت لمینت نگاهی بیندازید و با تغییر سرامیک کف به کفپوش پارکت، تغییر و تحول شگرفی را ایجاد نمائید و زیبایی محیط داخلی را ارتقاء ببخشید و فضای داخل را دلگرم و صمیمانه تر نمایش دهید.

بدون تردید تمام افراد به مزایای انواع پارکت پی برده اند و به همین دلیل بر اساس سلیقه، بودجه و محل نصب، از طرح و برندهای مختلف پارکت  استفاده می نمایند.

معرفی پارکت های لمینت

با توجه به مطالب بالا، اشاره مجددی به تفاوت پارکت و پارکت لمینت می کنیم. پارکت ها از لایه های نازک چوب طبیعی در ابعاد مختلف ساخته می شود و این در حالی است که پارکت های لمینت از چوب فشردۀ HDF ساخته می شوند که با لایه های ضد آب محافظت می شوند تا نسبت به رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. نکتۀ قابل توجه در این دو نوع کفپوش، مسئلۀ قیمت و کیفیت می باشد که پارکت لمینت ارزان و کیفیت بالایی دارد لیکن پارکت نیز گرانتر و دارای کیفیت عالی می باشد و با پارافین و مواد ضد آب پوشش داده می شوند تا از استحکام بالایی برخوردار باشند.

امیدواریم با کسب اطلاعات جامع دربارۀ ویژگی های متنوع پارکت ها، اقدام به خرید انواع پارکت نمائید تا از کیفیت بالای آنها در محیط منزل و اداره از آنها استفاده نمائید. در حقیقت پارکت های لمینت حاصل پیشرفت تکنولوژی می باشد که به عنوان تجهیزات ساختمانی برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل به کار گرفته می شود. 

خرید با کیفیت ترین پارکت لمینت

استفاده از پارکت لمینت محدودیت مکانی ندارد، بنابراین جنس پارکت لمینت باید نسبت به شرایط محیطی و میزان ترددها تناسب داشته باشد تا استحکام بالایی داشته باشند. به عنوان مثال پارکت های لمینت باریادوس که ساخت کشور چین است با تکنولوژی آلمان ساخته شده است که پارکت هایی که ساخته شده اند تحت استانداردهای AC4 ساخته شده اند که متناسب با مکان های پر تردد می باشند.

فروشگاه دکور آفیس با هدف فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است و مفتخر است با استفاده از نیروی فنی فروش، نصابان ماهر و با تجربه و همچنین کادر پشتیبان، مراحل خرید ارزان پارکت های لمینت را برای مشتریان سراسر کشور بوجود آورد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()