پارکت از لایه های نازک چوب طبیعی ساخته شده است که با پارافین پوشش داده می شود که نسبت به آب مقاومت بالایی داشته باشند، از این رو با نام پارکت ضد آب و یا پارکت لمینت ضد آب در بازار شناخته شده است و مورد استفاده طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته می شود. قابل ذکر است که پارکت های لمینت را فشرده های چوب HDF تولید می کنند که با دو لایۀ ضد آب پوشانده می شوند که نسبت به رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشند. البته قابل ذکر است که پارکت های لمینت ارزانتر و نسبت به رطوبت مقاوم تر می باشند، به همین دلیل علاقه مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.

انواع پارکت لمینت ضد آب

پارکت ها از چوب طبیعی و یا از طرح های چوب مصنوعی ساخته می شوند که زیبایی انحصاری خاصی به محیط می بخشند. از گذشته تا به امروز انواع پارکت که برای فضاهای مختلف به کار گرفته شده، به دلیل زیبایی و ویژگی های پارکت ها می باشد و روز بروز بر تعداد قابلیت های پارکت ها افزوده می شود و در طرح و رنگبندی های متفاوت ساخته می شوند. به عنوان مثال پارکت ها و پارکت های لمینت در رنگبندی های مختلف از قبیل خاکستری، هلویی، طرح چوب گردو، طرح چوب توت، نارنجی، قرمز، عنابی، طرح چوب با رگه های چوب طبیعی، قهوه ای تیره و غیره با طرح ساده و چند تکه ای ساخته می شوند که تمامی آنها از طبیعت الهام گرفته شده اند.

پارکت لمینت هانتر ساخت ایران است که شامل استاندارد سطح سایش کلاس AC3 می باشد که در 6 رنگ متفاوت در بازار با قیمت ارزان قابل خرید می باشد، پارکت لمینت هانتر بهترین گزینه برای مکان های مسکونی و تردد متوسط می باشد.

فروش پارکت لمینت ارزان قیمت

خرید و فروش پارکت های لمینت در سراسر کشور توسط فروشگاه های پخش کنندۀ انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی و مصالح ساختمانی صورت می گیرد، از این رو به راحتی می توانید بر مبنای سلیقه و دیزاین داخلی منزل و محیط اداری از برندهای مختلف پارکت لمینت استفاده نمائید.

بنابراین فروشگاه دکور آفیس با هدف توسعه محصولات دکوراسیون داخلی، انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند. همچنین برای خدمات رسانی بهتر فروشگاه اینترنتی دکورآفیس را راه اندازی نموده است و به معرفی محصولات پارکت پرداخته است و برای سهولت و صرفه جویی در هزینه ها امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان محیا نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()