پارکت نوعی کفپوش ساختمان می باشد که برای پوشش کف ساخته شده اند. پارکت از ورقه های چوب طبیعی تولید شده است که به دلیل عدم نفوذپذیری آب، از پارافین و مواد ضد آب بر روی سطوح پارکت ها استفاده می شود.

در حال حاضر در سراسر جهان برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی را به صورت ویژه انجام دهند و زیبایی خاصی به محیط ببخشند، از طرح های مختلف پارکت ها و لمینت استفاده می کنند. به همین دلیل خرید و فروش پارکت در سطح جهانی مورد استقبال قرار گرفت و برای اینکه دکوراسیون منحصر به فردی داشته باشند که از عناصر طبیعت الهام گرفته باشند از انواع پارکت و لمینت استفاده می کنند.

معرفی پارکت

امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و راه حل های جدیدی پیش روی انسان ها قرار می گیرد تا بتوانند زندگی بی دغدغه و راحتی داشته باشند. به همین دلیل تجهیزات جدیدتری ساخته می شوند و در دسترس مردم قرار گرفته می شود. پارکت لمینت نیز نمونه ای از این تجهیزات به شمار می آید که ورقه هایی از مغز فشردۀ HDF با روکش طرح چوب پوشانده می شود که به عنوان پارکت بتوان بر روی سطوح بکار برد.

از جمله ویژگی های پارکت ها می توان به مقاومت بالای آنها نسبت به رطوبت اشاره نمود، علاوه بر آن استحکام بالا نسبت به ضربه و سایش اشاره کرد که هر کدام از این ویژگی ها تأثیر مستقیم بر روی دوام و طول عمر پارکت ها دارد و زیبایی پارکت ها را بیشتر حفظ می کند.

همانطور که می دانید تنوع طرح پارکت و لمینت بسیار زیاد می باشد و هر برند، شامل رنگبندی متنوعی می باشد و این مسئله دست خریدار را باز می گذارد. به عنوان مثال می توان به پارکت لمینت ویلا ساخت ایران اشاره نمود که شامل 8 ترکیب رنگی روشن و تیره می باشد که با استاندارد AC4 ساخته شده است که متناسب با ترددهای متوسط رو به بالا ساخته شده است.

فروش انواع پارکت لمینت

در حال حاضر خرید و فروش انواع پارکت و لمینت با استقبال فراوان روبرو شده است. علاوه بر استفاده در ساختمان های نو ساز، برای بازسازی ساختمان نیز از طرح های مختلف پارکت ها استفاده می شود تا جلوۀ خاصی به محیط ببخشند و این در حالی است که مسئلۀ طراحی دکوراسیون یکی از مسئله های مهم به شمار می آید.

برای خرید انواع پارکت و لمینت ضد آب برند ایرانی و برند خارجی می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید و با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()