کاغذ دیواری سه بعدی خلق فناوری چاپ دستگاه های دیجیتال و مدرن می باشد که با جوهر افشان تصاویر را بر روی کاغذ PVC چاپ می کند، به همین دلیل امکان چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی به صورت سفارشی فراهم می باشد. نکتۀ مهم در رابطه با تبدیل عکس به پوستر دیواری سه بعدی، این است که می توان در ابعاد کوچک و یا بزرگ چاپ نمود که البته کیفیت طرح پوستر ارتباط مستقیم با وضوح رزولوشن تصویر دارد. به همین دلیل امروزه تنوع طرح های کاغذ دیواری برجسته یا همان پوستر دیواری سه بعدی افزایش یافته است و در مکان های متعددی چون لابی شرکت ها، هتل ها، رستوران ها، فضای داخلی منازل و حتی اماکن ورزشی می توان در طرح های مختلف مشاهده نمود. 

فناوری چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

تکنولوژی چاپ کاغذ دیواری نسبت به گذشته پیشرفت کرده است و از دستگاه های پیشرفته و دیجیتالی برای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی و حتی کاغذ دیواری معمولی استفاده می شود تا بتوان آثار جدیدی را بر روی کاغذ دیواری مخصوص خلق نمود که قابلیت شستشو و یا به عبارتی، کثیفی و لکه ها را از روی سطوح کاغذ دیواری و پوستر برطرف نمود. از این رو، روزبروز چاپگران و طراحان کاغذ دیواری در تلاش هستند با استفاده از فناوری روز، مستحکم ترین کاغذ دیواری سه بعدی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی تولید نمایند تا فضای داخلی منزل و محیط اداری را از کسلی و بی روحی در آورند.

قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی

قابل ذکر است که طرح های کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی در دو سبک مدرن و کلاسیک چاپ می شوند تا تمام افراد بتوانند با توجه به سلیقۀ خود و نمای دکوراسیون داخلی، مناسب ترین طرح را انتخاب کنند. پوستر دیواری سه بعدی اجرا شده، پوستر دیواری حیوانات و پرندگان، پوستر دیواری طرح خط نستعلیق، کاغذ دیواری بناهای مجلل، انواع کاغذ دیواری طرح 3D و انواع پوستر دیواری طرح کلاسیک تعدادی از نمونه طرح های موجود در بازار می باشد که می توانید با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائئید. همچنین بر مبنای ایده های خلاقانه خود طرح مبتکرانه ای را طراحی کنید و سفارش چاپ کاغذ دیواری اختصاصی را به فروشگاه های پخش انواع محصولات دکوراسیون دهید. 

فروشگاه دکور آفیس درعرصۀ فروش انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت دارد، همچنین خدمات چاپ سفارشی انواع پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی را برای مشتریان با کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()