کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان جدیدترین طرح کاغذ دیواری وارد بازار فروش لوازم دکوراتیو شده است و برای تزئین نمای دیوار داخل ساختمان و یا فضای عمومی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل فروش کاغذ دیواری سه بعدی برای ایجاد تنوع در فضای داخلی منازل افزایش یافته است. در گذشته معمولاً از طرح های سادۀ کاغذ دیواری برای پوشاندن سطوح ناصاف دیوار استفاده می شد و به عنوان کاغذ آستر معروف بود، ولی به مرور زمان با پیشرفت دستگاه های چاپ کاغذ دیواری، طرح های کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری گلدار و غیره با طرح الگوی تکراری و منظم، طرح های زیبایی بر روی کاغذ دیواری خلق شد و نظر افراد مختلف را در سراسر جهان جلب نمود.

نحوۀ فروش کاغذ دیواری سه بعدی

نحوۀ فروش کاغذ دیواری سه بعدی معمولاً به صورت رولی و یا تکه ای می باشد که در ابعاد مختلف چاپ می شوند و نصابان با تجربه و حرفه ای می توانند با کمی دقت و استفاده از خمیر مخصوص کاغذ دیواری، بدون ایراد و بوجود آمدن برجستگی، بر روی دیوار نصب نمایند. قابل ذکر است که کاغذهای دیواری برای فروش، دارای یکسری آلبوم اختصاصی در طرح های مختلف می باشند که در رنگبندی متفاوت ولی طرح های مشابه می باشند تا انتخاب را برای خریدار سهل نماید. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید کاغذ دیواری سه بعدی، آلبوم های کاغذ دیواری را مشاهده نمائید. به عنوان مثال می توان به آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی، آلبوم پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری طرح سنتی ایرانی، انواع کاغذ دیواری سه بعدی نقاشی کلاسیک و سنتی، پوستر دیواری سه بعدی آکواریم، انواع پوستر دیواری تصاویر انتزاعی و غیره اشاره نمود که هر کدام جلوۀ خاصی از زیبایی های پیرامون ما را به صورت حقیقی تداعی می کند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی قیمت ارزان

کاغذ دیواری به صورت رول های طولانی ساخته می شوند که به صورت عمودی بر روی دیوار آویزان می شود تا به راحتی بتوان چسباند. در صورتی که کاغذ دیواری سه بعدی برجسته یا همان پوستر دیواری سه بعدی در ابعاد کوچک نیز چاپ می شود به همین دلیل مورد استقبال عموم قرار گرفته است. در ضمن می توان هر نوع تصویر و عکسی را به پوستر دیواری تبدیل نمود.

در نتیجه فروشگاه دکور آفیس امکان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی قیمت ارزان را در طرح های متنوع و حتی به صورت سفارشی فراهم نموده است. برای آگاهی بیشتر می توانید با واحد فروش تماس داشته باشید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()