کاغذ دیواری سه بعدی از جدید ترین سبک های چاپ کاغذ دیواری معمولی می باشد که در بازار طرفداران بیشماری را به خود جلب نموده است.کاغذ دیواری به دلیل ویژگی ها و زیبایی های متعددی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است و تمام افراد از کوچک و بزرگ تمایل به خرید کاغذ دیواری سه بعدی دارند. موزه فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی افزایش یافته است چرا که نسبت به خرید لوازم دکوری جدید مقرون به صرفه می باشد و در عین حال زیبایی خاصی به  دکوراسیون داخلی می بخشد.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

 کاغذ دیواری سه بعدی همانند انواع کاغذ دیواری معمولی دارای یک سری مشخصات فنی چاپ می باشد که می‌توان به امکان شستشوی راحت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری اشاره نمود که به راحتی میتوان با یک دستمال‏micro نانو و یا دستمال مرطوب کثیفی ها را از روی سطوح کاغذ دیواری از بین برد. قابل ذکر است به هیچ عنوان از وایتکس، الکل، تینر و مواردی از این قبیل برای پاک نمودن انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری نباید استفاده نمود، همچنین نباید از آب فراوان بر روی کاغذ دیواری استفاده نمود تا زیبایی کاغذ دیواری و پوستر دیواری به درستی حفظ گردد.

برای مشاهده انواع آلبوم پوستر دیواری تصاویر سه بعدی و پوستر دیواری می توانید به صورت اینترنتی طرح های مختلف موجود در بازار را که توسط فروشگاه های معتبر تجهیزات دکوراسیون عرضه می شوند دیدن فرمایید و پس از بررسی طرح های مختلف کاغذ دیواری معمولی و پوستر دیواری سه بعدی، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین محصول  دکوراتیو را برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود خریداری نمایید.

خرید و فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی

 در بازار خرید و فروش کاغذ دیواری برجسته و پوستر دیواری در ابعاد و طرح های مختلف صورت می گیرد. همچنین امکان چاپ تصاویر بر روی کاغذ دیواری به صورت سفارشی وجود دارد و مشتریان می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود سفارش چاپ کاغذ دیواری سه بعدی را به فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی دهید. 

فروشگاه دکور آفیس از ابتدا در حوزه فروش محصولات دکوراتیو فعالیت خود را آغاز نموده و با استفاده از کادر با تجربه و متخصص بتواند خدمات فروش،نصب وخدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد و تمام محصولاتی که در فروشگاه عرضه می شود با گارانتی و تضمین قیمت عرضه می کند و با استفاده از نصابان حرفه ای و با تجربه، کار نصب انواع کاغذ دیواری را بر روی دیوار انجام می دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()