اتوبار یکی از ضروری ترین خدمات حمل و نقل می باشد که در این سال های اخیر مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و آپارتمان نشینی، امکان و شرایط جابجایی و حمل و نقل برای تمام افراد فراهم نمی باشد، به همین دلیل برخی از شرکت ها به صورت تخصصی خدمات اتوبار و حمل و نقل را بهترین شکل ممکن به مردم ارائه می دهند.

اتوبار غرب تهران ، به عنوان یکی از خدمات اصلی شرکت های حمل و نقل در تهران محسوب می شود که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به دلیل وجود آپارتمان های مسکونی متعدد در این منطقه، مستأجران بدون کمک نمی توانند امور جابجایی و حمل و نقل اسباب و لوازم منزل خود را انجام دهند، به همین منظور شرکت های اتوبار و باربری با استخدام نیروی با تجربه و توانا بستر را برای حمل و نقل اثاثیه در کمترین زمان ممکن و امنیت بالا فراهم می آورند.

خدمات اتوبار در غرب تهران

همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، خدمات اتوبار و باربری در غرب تهران شامل کرایه ماشین، ارائه کارگر ماهر و راننده با تجربه می باشد که بتواند بار را در مدت زمان مشخص در امنیت کامل به مقصد برسانند. به عبارتی شرکت های باربری و اتوبار معتبر باید تمام خدمات جابجایی بارها را به تضمین نماید و از اتحادیۀ مربوطه دارای مجوز رسمی باشد تا با اطمینان خاطر بتوانید خدمات انتقال بار خود را به آنها بسپارید.

از جمله خدمات شرکت های حمل و نقل در غرب تهران می توان به  خدمات اتوبار آزادی در تهران ، صادقیه، طرشت، جیحون و سایر مناطق نزدیک به غرب تهران اشاره نمود که این شرکت ها با حداقل هزینه، بهترین خدمات باربری و اتوبار را به مشتریان خود ارائه می دهند.

امکانات اتوبار

از جمله امکانات عمدۀ مراکز اتوبار و حمل و نقل می توان کرایه خودرو و کارگر اشاره نمود که نقش مهمی در سرعت عمل و سطح کیفی حمل و نقل اسباب و اثاثیه دارد. همچنین تضمین رساندن سالم بار به مقصد و بیمۀ آنها به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب شرکت های اتوبار به حساب می آید.

شرکت اتوبار آزادی در زمینۀ حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری فعالیت دارد، قادر است خدمات ارزنده ای در زمینۀ حمل و نقل و جابجایی لوازم به ساکنین غرب تهران، به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. بنابراین برای دریافت خدمات باربری می توانید با واحد خدمات دهی تماس بگیرید

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()