باربری از خدمات سیستم حمل و نقل به حساب می آید که در حال حاضر در سراسر کشور رونق یافته است. شرکت های باربری بر اساس ضوابط اتحادیۀ حمل و نقل، انواع خدمات اسباب کشی و باربری را به مشتریان ارائه می دهند و از نیروی فنی مجرب و کار پشته برای خدمات دهی باربری استفاده می کنند. داشتن تخصص لازم در زمینۀ باربری اثاثیه از ارکان اصلی انتخاب شرکت حمل بار می باشد. بنابراین برای دریافت خدمات باربری و اتوبار باید توجه به خرج دهید تا معتبرترین شرکت حمل و نقل را برای حمل اسباب و لوازم منزل خود انتخاب نمائید.

 نکتۀ مهم در رابطه با دریافت خدمات باربری، این است که علاوه بر ارائه ماشین باربری، با استفاده از نیروی فنی و آموزش دیده، امکان بسته بندی اصولی و تخصصی بارها را با استفاده از کارگران توانمند فراهم می آورد، همچنین امکان حمل وسایل سنگین را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

خدمات باربری شهری

همانطور که می دانید اغلب شرکت های حمل و نقل، خدمات باربری داخل شهر و خارج شهر ارائه می دهند تا بتوانند سطح فعالیت خود را گسترش دهند و بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. به همین دلیل حفظ اعتماد و اطمینان مشتری از مهمترین اهداف شرکت های اتوبار و باربری محسوب می شود که زمینۀ جذب مشتری را فراهم می آورد.

در حال حاضر باربری شهری و حمل بار از تهران به شهرستان ها از مهم ترین خدمات سرویس های اتوبار به حساب می آید. به همین جهت شهروندان هر منطقه می توانند برای دریافت چنین خدماتی به نزدیک ترین شرکت حمل بار مراجعه نمایند و از خدمات ایمن اتوبار آزادی و حمل بار برای اسباب کشی لوازم منزل و غیره بهره مند گردند.

باربری از تهران به شهرستان

معمولاً شرکت های حمل و نقل، باربری درون شهر و یا باربری و حمل اثاثیه از تهران به سایر شهرستان ها را با اطمینان و امنیت کامل انجام می دهند. به همین دلیل برای ایجاد حس اطمینان در مشتری، قرارداد حمل بار تنظیم می شود تا سطح امنیت و اعتبار شرکت مشخص گردد. از این رو شرکت های حمل بار دارای مجوز از سوی اتحادیه های ذی ربط می باشند تا در صورت وقوع هر نوع مشکلی، بتوان به صورت قانونی مسائل مربوطه را پیگیری نمود.

شرکت اتوبار آزادی در حوزۀ ارائه خدمات اتوبار و حمل بار فعالیت دارد که شامل اسباب کشی، بسته بندی اقلام و اثاثیه، حمل بار در غرب تهران و اکثر مناطق می باشد.

 

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()