درب اتوماتیک یکی از جدیدترین تکنولوژی های ساخت درب فلزی و شیشه ای می باشد که در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه به دلیل مزایای متعدد که این نوع درب ها دارند در طرح و ابعاد مختلف تولید می کنند و برای درب ورودی و خروجی آپارتمان های مسکونی و اداری تعبیه می کنند. قیمت انواع درب اتوماتیک را می توانید از مراکز فروش تجهیزات درب اتوماتیک سوال نمائید. استفاده از درب های اتوماتیک باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی در داخل ساختمان می شود و از مصرف بیش از اندازۀ انرژی گرمایش و سرمایش جلوگیری می کند. همچنین امکان کنترل دما و نفوذ گرد و خاک را به داخل ساختمان راحت تر می کنند. به همین دلیل خرید درب اتوماتیک در این سال های اخیر گسترش یافته است.

انواع درب اتوماتیک

از نمونه درب های اتوماتیک می توان به انواع درب اتوماتیک مثلثی باکیفیت ، درب اتوماتیک تاشو، درب اتوماتیک گردان، انواع درب اتوماتیک لولایی و غیره اشاره نمود که هر کدام مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را شامل می شوند. استفاده از درب های اتوماتیک می توانید زمینۀ کنترل بیشتر بر روی عبور و مرور افراد به وجود آورد. به عبارتی می توانید با تنظیم سیستم کنترل درب های اتوماتیک نحوۀ تردد مراجعه کنندگان را کنترل نمائید. به عنوان مثال می توانید تنها امکان ورود به ساختمان را تنظیم کنید و یا طوری تنظیم کنید که تنها افراد داخل ساختمان بتوانند از درب اتوماتیک خروجی خارج شوند و یا زمان سرعت عمل باز و بسته کردن درب را کم و زیاد کنید. در حالت کلی به دلیل مزایای فراوانی که درب های اتوماتیک دارند در اکثر ساختمان های دولتی، فروشگاه ها، مراکز تجاری و برخی سازمان های دولتی و خصوصی برای آسایش مشتریان نصب نموده اند.

خرید درب اتوماتیک ارزان

امروزه تولید کنندگان درب های اتوماتیک در تلاش هستند با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیتف علاوه بر کارآمدی درب ها، با طراحی مدرن و جدید، زیبایی خاصی به فضای محیط ببخشند. به همین جهت انواع درب اتوماتیک مدرن با متریال متفاوت در ابعاد مختلف را ساخته اند تا علاقه مندان بتوانند بر اساس بودجۀ مالی خود، درب اتوماتیک قیمت ارزان با کیفیت بالا خریداری نمایند و بستر ایمنی را برای تردد مشتریان و مراجعه کنندگان به وجود آورند.

شرکت صنعتی دلتا دور چندین سال است که در حوزۀ خرید و فروش انواع درب اتوماتیک در طرح های مدرن و شیک می باشد و شما مشتری گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

آدرس دفتر فروش : تهران - خیابان لبافی نژاد - بین فلسطین و ابوریحان - کوچه باقری پارسا - پلاک 6  -  شرکت دلتادر       33482557 -021

لطفا جهت استعلام  قیمت و دریافت مشاوره حضوری رایگان با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .                                                        09124134002

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()