درب اتوماتیک شیشه ای از جدیدترین محصولات مکانیکی موجود در بازار می باشد. به دلیل مزایای متعددی که درب های اتوماتیک به همراه خود دارند، موجب گشته طرفداران زیادی در سراسر کشور پیدا کند و برای افزایش امنیت رفت و آمد مردم، خرید درب اتوماتیک شیشه ای را برای مجموعۀ خود انجام دهند. امروزه اکثر مراکز به سیستم های اتوماتیک ورودی و خروجی مجهز می باشند که امکان تردد را برای افراد راحت و آسان نموده است. این امر موجب گشته درب های مکانیکی که امروزه طراحی می شوند نسبت به درب های دستی طرفداران زیادی پیدا کند و باعث بهبود امنیت مکان ها گردد. اکثر درب های اتوماتیک به صورت برقی می باشند ولی به شکلی طراحی شده اند که در صورت قطع شدن برق نیز بتوان با کلید دستی، درب را باز و بسته نمود و در مدت زمان کوتاهی که برق قطع است بر تردد افراد کنترل داشت.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های مکانیکی در ابعاد و طرح های مختلف مشتری پسند طراحی شده اند تا مورد رضایت مشتریان قرار گیرد. به همین منظور انواع درب برقی اتوماتیک و نیمه برقی اتوماتیک در طرح های متنوع چون درب های اتوماتیک کشویی شیشه ای، درب های اتوماتیک منحنی، درب های ریولوینگ یا درب اتوماتیک گردان و ... ساخته شده اند و در سراسر کشورها مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید درب اتوماتیک تلسکوپی به سایت مراجعه کنید.

مکانیزم طراحی درب های اتوماتیک به گونه ای است که با استفاده از چشم الکترونیکی و حسگرهای حساس حضور افراد را در مقابل درب احساس می کند و بر اساس برنامه از پیش تنظیم شده با سرعت عمل مشخص درب شیشه ای را باز و بسته می کند و به فرد اجازه ورود و یا خروج را می دهد. درب های خودکار معمولاً دارای سیستم تنظیمات می باشد که به اپراتور این اجازه را می دهد زمان باز و بسته کردن، امکان ورود و یا خروج انحصاری را برای درب های اتوماتیک شیشه ای و دیگر درب ها مشخص نمایند و کنترل بیشتری بر عبور و مرور افراد داشته باشند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

همانطور که آگاه هستید قیمت انواع درب خودکار بستگی به طرح، جنس و ابعاد درب های اتوماتیک دارد. به همین منظور می توانید بر اساس سلیقه درب مکانیکی با کیفیت را در ابعاد متناسب با محل ورودی و خروجی با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش شرکت دلتا دور تماس بگیرید و از تجربیات چندین سالۀ کارشناسان فروش این مجموعه بهره مند گردید.

 

آدرس دفتر فروش : تهران - خیابان لبافی نژاد - بین فلسطین و ابوریحان - کوچه باقری پارسا - پلاک 6  -  شرکت دلتادر       33482557 -021

لطفا جهت استعلام  قیمت و دریافت مشاوره حضوری رایگان با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .                                                        09124134002

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()