فلز برنج معمولا از ترکیب مس با روی تشکیل شده است و در گروه آلیاژهای ترکیبی قرار می گیرد، ویژگی های ظاهری برنج بسیار به مس شباهت دارد، از این رو برش لیزر برنج برای شکل پذیری و فرم دادن به این فلز زیبا و پر کاربرد بسیار موثر است.  برنج تاریخچه ای بسیار طولانی دارد و به علت قیمت مناسب از پر کاربردترین فلزات موجود در دنیا می باشد، در گذشته ی نه چندان دور با استفاده از دستگاه هایی مانند فرز، تراشکاری، سنگ زنی و رزوه زنی برای شکل پذیر کردن برنج استفاده می شد، که به علت کیفیت، دقت و سرعت پایین و ایجاد لرزش و سر و صدا در بین صنعتگران چندان محبوب نبودند. امروزه برش لیزر برنج با استفاده از مجهزترین دستگاه های روز اروپا و با تابش نور لیزر به روی سطح کار انجام می شود، و می توان انواع برش های خطی را به روی آن انجام داد.  برش لیزر برنج تنها به منظور تکه تکه کردن فلزات و برش های خطی تمیز استفاده نمی شود، و می توان با استفاده از نرم افزار های مطرح طراحی انواع نقش و نگار های شبیه سازی شده را به روی آن حکاکی کرد، زیرا این آلیاژ ترکیبی خاصیت چکش پذیری و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد، و بیشتر در ساخت لوازمو اشیاء زینتی، مجسمه و لوستر استفاده می شود. قیمت انجام برش لیزر برنج معمولا براساس نوع طراحی، وسعت انجام کار و غیره محاسبه می شود.

 با استفاده از روش برش لیزر برنج می توان از متد های بسیار زیادی مانند بریدن فلزات با گیوتنین، روش پلاسما، روش لیزر ساده و واتر جت استفاده کرد که در آن ها از انواع برش کاری لیزر با CO2، ماشین Nd و ماشین Nd-YAG استفاده می شود، و به علت عدم نیاز به دوباره کاری و پلیسه زنی در بین صنعتگران محبوبیت بسیار بالایی بدست آورده است. امروزه استفاده از دستگاه برش لیزر برای برش انواع چوب، پارچه، شیشه، سیلیکون و غیره به یک ضرورت در آمده است، و با افزایش ایمنی و قیمت مناسب جایگزین روش های پیشیم شده است.از موفق ترین و مجرب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات برش لیزر برنج در تهران می توان به شرکت برش لیزر برنج نیک اشاره کرد، که متشکل از مجرب ترین و کارآزموده ترین صنعتگران در این حوزه است و به تمای متقاضیان در سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی خدمات برش لیزر برنج را ارائه می دهند.

یکی از عواملی که در افزایش سرعت برش لیزری تاثیر گذار باشد عدم استفاده از نیروی انسانی است. کلیه مراحل برش لیزری برنج توسط دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام میشود که در نتیجه دخالت نیروی انسانی را تقریبا به صفر میرساند. نیروی انسانی تنها در برخی موارد مانند قرار دادن و برداشتن قطعات و ورق های برنجی دخالت دارد و یا نقش اپراتور را ایفا میکند. برش لیزر برنج امکان برش تعداد زیادی ورق برنجی را در یک روز دارد در صورتی که در روش های سنتی ممکن است تنها چند ورق برنجی را بتوان در طول روز برش داد. دستگاه لیزری برش برنج هیچگونه خطایی در حین برش ندارد که در نتیجه خود میتواند بر روی سرعت برش تاثیر گذار باشد. در روش سنتی باید دقت زیادی برای برش صرف میشد تا هیچگونه خطایی صورت نگیرد اما در روش برش لیزری با دقت بالایی که در برش صورت میگیرد هیچگونه خطایی نیز صورت نخواهد گرفت.

در صنایعی که به قطعات برنجی نیاز زیادی میباشد تنها روش های برش لیزری هستند که میتوانند پاسخگوی تقاضای آنها باشند. برای بهره مندی از خدمات برش لیزر برنج  و برش لیزر فلزات میتوانید شرکت برش لیزر نیک را انتخاب نمایید که از شرکت های فعال در زمینه برش با مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های برش لیزری میباشد.

هزینه برش لیزر برنج توسط شرکت برش لیزر نیک تا حد زیادی کاهش یافته است   و با دریافت خدمات از این مجموعه میتوانید هزینه های تولید را نیز برای خود بکاهید.

 

آدرسکرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()