پروفیل استیل با نام قوطی استیل در بازار خرید و فروش می شود و دارای تنوع ابعاد و ضخامت هستند که در مصارف گوناگون صنعتی به کار گرفته می شود. پروفیل های استیل همانند دیگر محصولات استیل، از آلیاژهای مختلفی چون آهن، کربن، گوگرد، فسفر، منگنز، سیلیکون و غیره ساخته می شوند که دارای مقطع دایره و مربع شکل می باشند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

قابل ذکر است اگر مقطع قوطی است این دایره شکل باشد با عنوان لوله استیل به فروش می رسد و اگر به صورت مربع شکل باشد به عنوان پروفیل های استیل در صنعت ساخت و ساز به کار گرفته می شود. خرید پروفیل استیل در ابعاد مختلف و ضخامت های یک میلیمتر تا ۳ میلی متر صورت می گیرد و در شاخه های متفاوت به فروش می رسد، به همین دلیل قیمت پروفیلهای استیل به مشخصات پروفیل ها بستگی دارد.

رایج ترین پروفیل استیل

امروزه به دلیل ایجاد تنوع در تولید محصولات، از گریدهای استنلس استیل برای تولید پروفیل های استیل استفاده می شود تا مقاومت لازم را در برابر شرایط محیطی داشته باشد. از این رو از رایج ترین پارافین استیل می توان به پروفیل سری ۲۰۱ و پروفیل استیل ۳۰۴ ارزان اشاره نمود که هر کدام در صنایع مربوط به خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال از پروفیل های سری ۳۰۴ در کارخانه جات لبنیات و مواد غذایی همچون کارخانه رب سازی، انواع نوشیدنی،  انواع کمپوت و غیره استفاده می شود که دارای ۸% نیکل و ۱۸ درصد می باشد قابلیت لازم را در این صنایع داشته باشد.

فروش انواع پروفیل استیل

پروفیل های استیل همانند ورق های استیل دارای مشخصات ویژه ای می باشند تا بر اساس آن ها بتوان برای ساخت محصولات استفاده نمود. از مشخصات انواع پروفیل استیل می توان به سایز، ضخامت بر حسب میلیمتر و وزن شاخه ها اشاره نمود که نقش مهمی درد تعیین قیمت پروفیل های استیل دارد.

بنابراین زمان خرید هر نوع پروفیل استیلی باید تمام ویژگی های پروفیل ها را در نظر بگیرید تا متناسب با کالا سازگاری بالایی داشته باشد و موجب ماندگاری بیشتر کالاها گردد، نکته قابل توجه این است  که خرید پروفیل های استنلس استیل بر اساس جدول مشخصات صورت می گیرد .

شرکت الف استیل، یکی از معتبرترین عرضه کننده های انواع فولاد استیل و آهن آلات در گریدهای متفاوت می باشد و شما مشتری عزیز جهت اخذ مشاوره و آگاهی از قیمت محصولات فولاد استیل می توانید با کارشناسان متخصص فروش تماس بگیرید. 

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()