لوله استیل یکی از پرطرفدارترین محصولات فولاد استیل است که در صنایع متعدد با سایز، ابعاد و شاخص‌های متفاوت عرضه می شوند. از نمونه کاربردهای لوله استیل می توان به صنعت ساخت و ساز اشاره نمود که شما عملیات انجام پروژه های لوله کشی گاز، آب و غیره می باشد که در پالایشگاه ها به وفور مشاهده می شوند. معمولاً قیمت لوله استیل به نوع موادی که قرار است توسط لوله ها انتقال پیدا کند بستگی دارد. همچنین شرایط محیط نیز مؤثر می باشد برای مثال در شرایط محیطی گرم باید از فولاد استیل مستحکم و مقاوم در برابر حرارت استفاده کرد تا ماهیت خود را از دست ندهد. در نتیجه برای خرید هر نوع لوله استیل، پروفیل استیل، تیوپ، تیر آهن و هاش اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی ها و استانداردهای کیفیت ساخت فولادها داشته باشید تا مناسب ترین خرید فولاد را انجام دهید. 

مشخصات فنی انواع لوله استیل 

تمام محصولات فولاد استیل که در بازار خرید و فروش می شوند دارای یکسری ویژگی و مشخصات فنی می باشند که بر اساس آنها قیمت خرید لوله های استیل و همچنین کاربری آنها مشخص می شود. برای نمونه تیوپ های استیل ۳۰۴-۳۱۶ که از نامشان مشخص می باشد از ورق های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ ساخته شده اند که دارای تمام خواص فولاد استنلس استیل هستند و در برابر خوردگی، زنگ زدگی، تحمل دما و غیره از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. از دیگر مشخصات شناسایی لوله های استیل میتوان به قطر ضخامت آنها اشاره کرد که در عمر مفید لوله ها موثر می باشد. برای خرید لوله استیل بدون درز به سایت مراجعه کنید.

قابل ذکر است که لوله های استیل در دو نوع لوله استیل درز دار و بدون درز در بازار عرضه می شوند تا در مقابل سایش و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان دهند. قیمت خرید لوله های استیل وابسته به ساختار لوله استیل دارد و نقش مهمی در دوام و طول عمر مفید لوله های استیل و همچنین سیستم های ساخته شده دارد.

فروش لوله استیل 

عرضه لوله های استیل در بازار بر اساس شاخص های تولید می باشد تا صنعت گران و واحدهای تولیدی بتوانند با توجه به نوع محصولاتی که قرار است تولید کنند خرید آلیاژ فولاد خود را انجام دهند.

از این رو شرکت الف استیل با استفاده از کادر فنی متخصص و مجرب در زمینه عرضه و پخش رده های مختلف فولاد استیل از قبیل انواع تیوپ استیل، لوله استیل، انواع پروفیل، ورق های استیل و غیره فعالیت دارد. برای آگاهی از موجودیت و قیمت انواع فولاد استیل بهتر است با واحدهای فروش تماس بگیرید. 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()