ورق استیل از ترکیب عناصر مختلفی تولید می شوند که میزان هر کدام از عناصر در نتیجه نهایی نوع ورق استیل تولید شده موثر می باشد. به عنوان مثال ورق استیل ارزان بگیر و ورق های استیل نگیر با یکدیگر متفاوت می باشند که حاصل ترکیب عنصر کروم در تولید ورق استیل می باشد. قابل ذکر است ورق های استیل نگیر که با آهنربا جذب نمی شود به عنوان فولادهای ضد زنگ سری ۳۰۰ شناخته می شود، این در حالیست که ورق های استیل پیگیر دارای خاصیت مغناطیسی می باشد و جزء ورق های استیل گرید سری ۴۰۰ به حساب می آید.

بنابراین میزان عناصر فلزاتی که با یکدیگر ترکیب می شوند می توانند ویژگی خاصی در ورقهای است این ایجاد نماید و به وسیله این نوع ورق های استیل بتوان محصولات جدیدی را تولید نمود که کارایی خاصی داشته باشند. برای نمونه دیگر می توان به افزودن عنصر نیکل به فولاد استیل ضد زنگ اشاره نمود که مقاومت خوردگی ورق های استیل را در محیط های خنثی و اکسید کننده بهبود می بخشد و موجب تولید انواع ورق استیل مقاوم و انعطاف پذیر می شود که از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی های ورق استیل 

ورق استیل استنلس پرفروش ترین نوع آلیاژ می باشد که در اکثر کالاهای صنعتی و خانگی ساخته می شود. از این رو ورق های استیل را در گریدهای مختلف تولید می کنند تا ویژگی‌های کالاها را داشته باشد. بنابراین انواع ورق استیل خشدار، ورق استیل طرحدار، ورق های استیل مات ، ورق های استیل بگیر و نگیر، ورق استیل ضد خش و سایش در راستای تولید کالاهای اساسی در گریدهای متفاوت تولید می شوند تا محصولاتی که ساخته می شوند از ویژگی‌های بروز برخوردار باشند و این چنین دستگاه های مدرن و کاربردی را وارد بازار کنند و در عین حال از امکانات بروز برخوردار باشند. 

پخش انواع ورق استیل استنلس

تمام ورق های استیل بر اساس یک سری مشخصه تولید می شوند که آگاهی از آنها، هنگام خرید هر نوع ورق استیلی ضرورت دارد، به همین منظور باید بر اساس نوع کالایی که قرار است تولید کنید، خرید ورق های استیل را انجام دهید. به عنوان مثال طراحان هواپیما همواره به دنبال فولاد زنگ نزن هستند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و اکسید شدن داشته باشند.

از این رو شرکت الف استیل از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، به دنبال نیاز مشتریان، انواع ورق استیل را درگریدهای متداول تولید می کند و علاوه بر پخش استان تهران به سایر شهرستان ها نیز به فروش می رساند. 

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()