آرایشگری به یکی  از مشاغل در آمد زا برای بانوان تبدیل شده است و در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که از این روش در آمد خوبی را برای خود کسب میکنند. اما تا زمانی که در این زمینه حرفه ای نشوید به طبع نمیتوانید در آمدی را نیز برای خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید درآمدی را از آرایشگری داشته باشید پس باید آموزش های لازم را ببینید. یکی از روش های آموزشی که آموزشگاه آرایشگری بهسیما به شما پیشنهاد میدهد  آموزش آرایشگری میباشد.  آموزش آرایشگری این مزیت را برای شما ایجاد میکند تا بتوانید کلیه مهارت های آرایشگری را بیاموزید و دیگر نیازی به شرکت در کلاس های مختلف نداشته باشید.

 آموزش آرایشگری از  متفاوت ترین پکیج ها

 آموزش پیشرفته آرایشگری بانوان که توسط آموزشگاه آرایشگری بهسیما ارائه میشود تفاوت بسیار زیادی با دیگر پکیج های آموزشی دارد. یکی از عواملی که باعث شده تا این پکیج با دیگر پکیج های ارائه شده تفاوت داشته باشد نحوه آموزش میباشد. آموزش هایی که در این پکیج به هنرجویان ارائه میشود از آموزش های کاملا حرفه ای هستند و شما با یک بار شرکت در این دوره دیگر نیازی به شرکت در هیچ دوره دیگری را نخواهید داشت. تنوع بالای دوره های موجود در پکیج نیز از دیگر عواملی هستند که تفاوتی را با دیگر پکیج ها ایجاد میکند. بیشتر دوره های آموزش آرایشگری در این پکیج گنجانده شده اند که با شرکت در این دوره در واقع با یک تیر دو نشان زده اید.

با شرکت در  آموزش آرایشگری حرفه ای ترین اساتید را در اختیار خواهید داشت

یکی از عواملی که تفاوت اساسی  این پکیج با دیگر پکیج ها را آشکار میسازد و همچنین باعث شده تا هنرجویان زیادی علاقه خود را برای شرکت در این دوره نشان دهند بهره مندی از حرفه ترین اساتید در آموزش میباشد. آموزش هایی که به شما ارائه میشود توسط اساتیدی که کاملا در کار خود حرفه ای هستند ارائه میگردد که در نتیجه به یک آرایشگر همه فن حریف تبدیل خواهید شد. این اساتید از میان اساتید زیادی انتخاب شده اند که علاوه بر تدریس در زمینه آرایشگری نیز بسیار حرفه ای هستند. برای شرکت در دوره آموزش خدمات مو  به سایت مراجعه کنید.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما آمادگی دارد تا به کلیه سوالات شما در مورد  آموزش آرایشگری و دیگر دوره های آموزشی پاسخ دهد و در صورتیکه به اطلاعات تکمیلی در مورد کلاس ها نیاز دارید میتوانید با این کارشناسان تماس حاصل کرده و اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()