پوست انسان به دو روش کلی ممکن است آسیب ببیند که یک روش آسیب آنی و لحظه ای است که البته با سهل انگاری انسان در هنگام استفاده از دست رخ میدهد. این گونه آسیب ها تنها نقطه ای از پوست را هدف قرار میدهند و پوست نیز در مدت زمان  طولانی و یا کوتاه بهبود خواهد یافت. اما در مقابل نوعی آسیب پوستی وجود دارد که در طی مدت زمان طولانی رخ میدهد و پوست بر اثر گذشت زمان و عوامل مختلف آسیب میبیند که اگر مراقبت های لازم از آن صورت گیرد کمتر شاهد این آسیب ها خواهیم بود. پکیج کلاس آموزش مراقبت پوست از پکیج هایی محسوب میشود که برخی آموزشگاه ها به علاقمندان ارائه میدهند و با شرکت در این دوره ها میتوان از پوست خود و یا پوست اطرافیان  خود میتوان مراقبت بعمل آورد. در پکیج آموزش مراقبت پوست هر آنچه که باید انجام دهید تا پوستی سالم تر و شاداب تر داشته باشید به شما آموخته خواهد شد.

پکیج آموزش مراقبت پوست در مجهزترین فضای آموزشی

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از معدود آموزشگاه هایی است که مجهزترین کلاس های آموزشی را برای ارائه هر چه بهتر پکیج آموزش مراقبت پوست در اختیار دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا روند یادگیری هنرجویان تا حد زیادی تسهیل شود. آموزش های عملی که در این آموزشگاه در قالب پکیج آموزش مراقبت پوست ارائه میشود میتواند در یادگیری هر چه بهتر هنرجویان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. برای اطلاع از هزینه آموزش لیفت ابرو به سایت مراجعه کنید.

 

استفاده از تجهیزات و وسایل مدرن و جدید در  آموزش مراقبت از پوست

استفاده از روش های عملی و تجربی تنها یکی از ویژگی های پکیج های ارائه شده از سوی آموزشگاه آرایشگری بهسیما میباشد. از دیگر دلایلی که در کنار روش های عملی باعث شده تا کیفیت آموزش تا حد زیادی در این آموزشگاه افزایش یابد استفاده از تجهیزات و وسایل جدید و مدرن میباشد. کلیه تجهیزاتی که در دوره های آموزش مراقبت پوست این آموزشگاه مورد استفاده قرار میگیرند از وسایلی محسوب میشوند که در آرایشگاه های مدرن دنیا استفاده میشوند.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از آموزشگاه های مطرح و بنام کشور میباشد که با اخذ مجوزهای لازم و ضروری توانسته آموزش را در سطح بسیار بالایی به هنرجویان ارائه دهد. تعرفه های در نظر گرفته شده توسط این آموزشگاه نیز کاملا مناسب هستند. البته این تعرفه ها در حالی مناسب و مقرون بصرفه در نظر گرفته شده اند که از امکانات روز دنیا و همچنین جدیدترین تجهیزات برای ارائه مطالب آموزشی در این مرکز استفاده میشود.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()