میکروبلیدینگ از روش های نوین آرایش ابرو است که در این روش بر خلاف روش های قبلی میتوان ابرو را به هر شکل و فرم دلخواه در آورد. میکروبلیدینگ امروزه رواج بسیار خوبی در میان خانم ها پیدا کرده است و البته بسیاری از خانم ها نیز با اجرای این روش در آمد خوبی را برای خود کسب میکنند. آموزشگاه هایی که در زمینه آموزش آرایشگری فعالیت میکنند این روش آرایش ابرو را برای علاقمندان در نظر گرفته اند و در صورتیکه فردی قصد داشته باشد از این روش در آمدی داشته باشد پیشنهاد میشود تا در این دوره شرکت کند. دوره آموزش اصولی میکروبلیدینگ از پکیج  هایی محسوب میشود که به صورت کامل شما را با این روش آرایش ابرو آشنا میکند.

دوره آموزش میکروبلیدینگ را بصورت اصولی بیاموزید

در صورتیکه شما با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ به یک فرد حرفه ای بدل خواهید شد که آموزش های ارائه شده به شما کاملا اصولی و استاندارد باشند. آموزش های اصولی میتوانند شما را در پایان دوره به یک فرد حرفه ای تبدیل کنند و دیگر نیازی به به شرکت در دوره های دیگر نداشته باشید. بخصوص اگر جرو افرادی هستید که قصد دارید از این روش آرایشی در آمدی را برای خود کسب کنید پس باید آموزش ها به صورت کاملا اصولی به شما ارائه شوند. اما  سوال اینجاست کدام آموزشگاه را برای یادگیری اصولی دوره آموزش میکروبلیدینگ باید انتخاب کرد؟

یادگیری اصولی با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدنیگ آموزشگاه بهسیما

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از جمله آموزشگاه هایی است که دوره های آموزش میکروبلیدینگ و کلاس آموزشی پوست را برای علاقمندان به یادگیری این روش آرایش ابرو فراهم کرده است اما این آموزشگاه از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است که باعث میشود تا بصورت اصولی بتوانید میکروبلیدینگ را بیاموزید. این آموزشگاه استادانی که از تجربه کافی در تدریس برخوردار نیستند را برای ارائه مطالب آموزشی به هنرجویان در نظر نمیگیرد و تنها اساتید با تجربه را برگزیده است که میتوانند آموزش های بسیار اصولی را که بیشتر این آموزش ها عملی نیز هستند را به هنر جویان ارائه دهد. این آموزشگاه  همچنین دوره آموزشی میکروبلیدینگ را در کلاس های مجهز به هنرجویان ارائه میدهد که این کلاس ها در یادگیری هر چه اصولی تر تاثیر بسیار زیادی دارند.

در صورت تمایل برای شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ میتوانید با کارشناسان آموزشگاه آرایشگری بهسیما تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان آموزشگاه جویا شوید. این آموزشگاه مناسبترین شهریه را نیز برای کلاس های آرایشگری خود تنها بمنظور جلب رضایت هنرجویان در نظر گرفته است.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()