برخی روش های آرایشی پس از مدتی محبوبیت  زیادی در میان خانم ها پیدا میکنند که روش میکروپیگمنتیشن نیز یکی از این روش ها میباشد. این روش  از روش هایی است که به نوعی جایگزین تاتو محسوب میشود و از ویژگی های بسیار بیشتری در مقایسه با تتو برخوردار میباشد. همین موضوع باعث شده تا افرادی نیز به فکر در آمد از این روش آرایشی بیفتند. این روش در بیشتر آموزشگاه های آرایشی به علاقمندان آموزش داده میشود و میتوانید با شرکت در این کلاس ها به یک میکروپیگمنتیشن کار حرفه ای تبدیل شوید. آموزشگاه آرایشگری بهسیما نیز توانسته با ارائه خدمات آموزش میکروپیگمنتیشن افرادی که علاقه دارند در این زمینه فعالیت کنند را به صورت حرفه ای آموزش دهد.

ارائه کلاس آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه بهسیما با متدهای متفاوت

یکی از مواردی که باعث شده تا آموزشگاه آرایشگری بهسیما از آموزشگاه های متفاوت و برتر محسوب شود متفاوت بودن متدهای آموزشی این آموزشگاه میباشد. متدهای آموزشی این آموزشگاه از میان جدیدترین و برترین متد هایی انتخاب شده اند که در سراسر دنیا به علاقمندان ارائه میشوند. اما این متد ها مزیت های زیادی را به همراه خواهد داشت که از مهمترین این مزیت ها باید به بازار کار آن اشاره نمود. با یادگیری این متدها و روش ها نه تنها میتوانید در داخل کشور  بلکه در کشورهای دیگر نیز میتوانید مشغول به کار شوید. همچنین مشتریان شما با توجه به متنوع بودن متدها تا چندین برابر افزایش خواهند یافت.

آموزش میکروپیگمنتیشن و دوره های کامل پوست بصورت عملی و با تجهیزات کامل

یکی از عواملی که باعث شده تا شما به یک فرد حرفه ای برای میکروپیگمنتیشن کردن تبدیل شوید استفاده از روش های عملی برای یادگیری بهتر شما میباشد.  اساتید با تجربه آموزشگاه ارایشگری بهسیما این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید بصورت عملی میکروپیگمنتیشن کردن را تجربه کنید که این موضوع باعث حرفه ای تر شدن شما خواهد شد. همچنین آموزش در بهترین و مجهزترین فضای آموزشی و با تجهیزات مناسب انجام میشود که این موضوع نیز در یادگیری بهتر شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

در صورتیکه به دنبال آموزشگاهی هستید که با اطمینان خاطر کامل بتوانید در دوره های آموزشی آن شرکت کنید به شما پیشنهاد میکنیم تا در دوره های آموزشی آموزشگاه بهسیما شرکت کنید. این آموزشگاه دارای سالها سابقه در زمینه آموزش آرایشگری میباشد و در طی این سالها توانسته رضایت هنرجویان خود را به طور کامل جلب نماید. اساتید مجرب، فضای آموزشی کاملا مناسب و ایده آل و همچنین مدرک معتبر از جمله دلایلی هستند که باعث شده تا رضایت کامل هنرجویان جلب شود.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()