پوست انسان با گذشت زمان شادابی و نشاط سابق خود را از دست خواهد داد  و  جلوه ظاهری بدی نیز پیدا میکند. عواملی زیادی وجود دارند که در از بین رفتن شادابی پوست انسان تاثیر گذار هستند که بسیاری از این عوامل طبیعی هستند. گرما و سرما از مهمترین عواملی هستند که از بین رفتن پوست تاثیر گذار هستند. یکی از روش های جوانسازی پوست که در میان خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار  است باید به میکرونیدلینگ اشاره نمود. در روش میکرونیدلینگ از  وسیله ای استفاده میشود که سوزن های ریزی بر روی آن تعبیه شده اند و این سوزن ها با نفوذ به داخل پوست فعل و انفعالاتی را ایجاد میکنند که به مرور میتواند منجر به جوانسازی پوست شود. در کلاس آموزش کامل میکرونیدلینگ به شما خواهد آموخت که چگونه میتوانید با این روش پوست شاداب خود را باز یابید. موسسات و همچنین آموزشگاه های آرایشگری برای اینکه بتوانند روش میکرونیدلینگ را به علاقمندان آموزش دهند آموزشی را تحت عنوان آموزش میکرونیدلینگ در نظر گرفته اند که میتوان در این دوره شرکت نمود و تجربه عملی زیادی را برای میکرونیدلینگ کردن بدست آورد.

ارائه آموزش میکرونیدلینگ بصورت عملی

آموزشگاه های آرایشگری برای اینکه بتوانند آموزش اصولی و بهتری را در اختیار هنرجویان قرار دهند بصورت عملی هر آنچه که یک هنرجو نیاز دارد را به او می آموزند. در این بین برخی از آموزشگاه ها ساعت های بیشتری به صورت عملی به هنرجویان خود آموزش کامل آرایشگری میدهند و برخی دیگر بیشتر روش های تئوری را انتخاب میکنند. اما روش عملی میتواند در یادگیری هنر جو تاثیر بسیار بیشتری داشته باشد. آموزشگاه آرایشگری بهسیما از آموزشگاه هایی است که آموزش را بصورت عملی در اختیار هنرجویان قرار میدهد و با شرکت در این دوره ها بسیار اصولی تر با این روش آرایشی آشنا خواهید شد.

نگران تعرفه های آموزش میکرونیدلینگ نباشید

تعرفه هایی که آموزشگاه ها برای ارائه آموزش میکرونیدلینگ در نظر میگیرند بعضا به گونه ای اعمال میشود که برخی از هنرجویان قادر به پرداخت این هزینه ها نیستند و از کلاس های آموزشی باز میمانند. اما آموزشگاه آرایشگری بهسیما  برای اینکه بتواند امکان یادگیری را برای همه هنرجویان فراهم کند شهریه ها را تا جای ممکن مناسب در نظر گرفته است.

در صورتیکه به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری هستید که بتوانید بصورت حرفه ای آموزش های لازم را ببینید و همچنین مشکلی نیز از بابت تعرفه ها نداشته باشید میتوانید آموزشگاه آرایشگری بهسیما که از سابقه طولانی نیز در امر تدریس شاخه های مختلف حرفه آرایشگری مشغول میباشد را انتخاب کنید.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()