جک های برقی پارکینگ در انواع مختلفی وجود دارند که با توجه مدل درب و وزن و موقعیت قرارگیری آن می توان نوع جک برقی پارکینگ دلخواه را انتخاب کرد. با استفاده از جک برقی پارکینگ نیازی به باز و بستن دستی درب نبوده و خیالتان از بابت بسته شدن کامل درب راحت است. زمانی که عبور و مرور زیاد است ممکن است بستن دستی در صورت توجه نکردن مشکل ساز باشد و درب کامل بسته نشود و مشکلاتی به بار آورد اما با استفاده از جک برقی پارکینگ دیگر مطمئن هستید که درب پارکینگ به طور کامل بسته می شود.  از انواع جک برقی پارکینگ می توان به جک برقی پارکینگ بازویی، جک برقی پارکینگ هیدرولیکی، جک برقی پارکینگ پنوماتیک ، جک برقی پارکینگ ریلی، جک برقی پارکینگ گیربکسی و ... که هر کدام برای درب های خاصی مناسب می باشد. برای خرید آنلاین جک برقی پارکینگ به سایت مراجعه کنید.

 جک برقی پارکینگ را می توان بر روی یک یا دو لنگه ی درب نصب کرد. درب های هیدرولیکی برای درب های سنگین و یا مکان های پر رفت و آمد استفاده می شود. جک برقی پارکینگ گیربکسی دارای بخش های مختلف الکترومکانیکی و مکانیکی هستند که بسیار کاربردی بوده و به وسیله ی برق کار می کنند. جک پارکینگ پنوماتیکی به وسیله ی باد کار می کنند و کار با آن ها راحت است. انواعی از جک برقی پارکینگ  هم وجود دغارد که برای درب های ریلی تعبیه شده و می توان با آن به صورت ریلی درب را باز و بسته کرد. جک برقی پارکینگ به وسیله ی ریموتی که برای آن ها تعبیه شده کار می کنند که دکمه هایی برای باز و بسته و ثابت نگه داشتن درب بر روی آن ها قرار دارد که به راحتی با فشردن دکمه ها عملیات انجام می گردد. خرید وفروش جک برقی پارکینگ در فروشگاه ها صورت می گیرد که دفاتر فروش جک برقی پارکینگ به مشتری ها امکان خرید اینترنتی را می دهند. برای خرید جک الکترومکانیک کامه 5000 به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی فهام دور از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع جک برقی پارکینگ ی باشد که با سال ها تجربه درباره ی خرید و فروش انواع جک برقی پارکینگ توانسته رضایت مشتریاشنش را جلب کند و محصولات بسیار باکیفیت را با بهترین قیمت به دست آنان برساند. برای خرید از طریق سایت فروشگاه فهام دور اقدام نمایید و در صورت داشتن سوال با پشتیبانی ما در تماس باشید.

 

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()