امروزه بسیاری از مکان ها مانند فروشگاه ها و اداره جات ها و درب های منازل دارای جک برقی هستند. درب های اتوماتیک به دلیل راحتی و امنیت بالا بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و باعث شده استفاده از درب های اتوماتیک و جک های برقی بسیار بیشتر از قبل شود. زمانی که از جک برقی پارکینگ می توان با فشردن یک دکمه به راحتی درب را باز و بسته کرد چه بهتر است آن را تهیه کنیم. نام دیگر جک برقی پارکینگ ، جک پارکینگی و جک برقی درب و ریموتی می باشد که در ابتدا برخی از ساختمان های بزرگ و لوکس از آن بهره مند بودند ولی امروزه اکثر ساختمان ها از جک برقی پارکینگ استفاده می کنند. انواع اصلی جک برقی پارکینگ ، جک های هیدرولیکی . برای اطلاع از قیمت خرید جک برقی پارکینگ به سایت مراجعه کنید.

 جک های الکترومکانیکی هستند که جک های هیدرولیکی با استفاده از نیروی روغن و جک های الکترومکانیکی با استفاده از برق و الکتریکی بودن کار می کنند و اگر درب شما عرض زیاد دارد و تردد در ساختمان شما زیاد است می توانید از درب های هیدرولیکی به دلیل قدت بیشتر استفاده کنید اما اگر تردد کمی را دارید می توانید از جک های برقی الکترومکانیکی استفاده کنید. در صورتی که برق قطع شود جک های برقی پارکینگ کار نمی کنر و می توانید به راحتی به صورت دستی درب را باز و بسته کنید. جک برقی از قطعات مختلفی تهیه می شود. قطعات  شانمل مرکز فرمان که با استفاده از ریموت انجام می گیرد است، چشمی که دارای مادون قرمز بوده و از برخورد درب با انسان یا خودرو یا مانع جلوگیری می کند، ریموت کنترل که دستور باز و بسته یا توقف حرکت درب را می دهد، فلاشر که شامل آلارم و هشدار های مختلفی است و جک بازویی که نیروی الکتریکی را به نیروی هیدرولیکی یا مکانیکی تبدیل می کند، می باشد. برای اطلاع از قیمت جک ریلی الکترومکانیک اس پی 4000  به سایت مراجعه کنید.

 

انتخاب جک برقی پارکینگ با توجه به وزن درب ها و طول درب و میزان تردد انجام می گیرد. همین طور نکات دیگری در خرید در مورد نوع قفل و روان بودن و ایجاد صدای کم در هنئگام بسته شدن وجود دارد که باید آن ها را هم در نظر گرفت. فروشگاه اینترنتی فهام دور از بهترین و معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده ی انواع جک های درب فروشگاهی و پارکینگی است که با تجربه های فراوانی که در این زمینه دارد محصولا بسیار باکیفیتی را با قیمت پایین به مشتریان خود عرضه می دارد.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()