درب اتوماتیک از نوع شیشه ای یکی از انواع رایج درب های اتوماتیک است که تقریبا از انواع ساده ی درب های اتوماتیک به شمار می رود. درب های اتوماتیک شیشه ای نیازی به فضای اضافه ندارند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند و این یکی از مزیت های بزرگ این درب ها می باشد که باعث استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای در مراکز مختلف و کوچک و بزرگ شده است. انواع درب اتوماتیک شیشه ای معمولا از 4 لنگه درب یعنی 2 لنگه درب متحرک و 2لنگه درب ثابت تشکیل شده است. البته انواع درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت اجرا با یک لنگه درب متحرک و یک لنگه درب ثابت را هم دارد که برای مکان های کوچک تر استفاده می شود. شیشه هایی که در درب اتوماتیک استفاده می شود می تواند یک جداره در حدود 10 میلی متر و یا دوجداره در حدود 20میلی متر وجود داشته باشد که با استفاده از استاده ی افراد می تواند مشخص شود. خرید اینترنتی درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به انواع و کیفیت آن تعیین می گردد.

 درب اتوماتیک در سه مدل کلی درب اتوماتیک هیدرولیکی و درب اتوماتیک الکترومکانیکی و درب اتوماتیک پنوماتیکی می باشند که هر یک کارکرد مخصوص خودش را دارد. درب اتوماتیک مدل شیشه ای به وسیله ی ریموت کنترل می شوند و می توان در حالت علدی و یا تمام بسته و یا تمام باز و نیمه بازدآن ها را قرار داد که با استفاده از این حالات می توان به راحتی از این درب ها استفاده کرد. درب اتوماتیک شیشه ای بسیار حساس بوده و در زمان وجود افراد با آن ها برخورد نخواهد کرد و کاملا ایمتن وامن است. درب اتوماتیک شیشه ای مجهز به قفل الکترومکانیکی برای ایمنی بیشتر نیز می باشد که به این صورت دیگر خیالمان بابت باز نشدن درب راحت خواهد بود. برای اطلاع از خرید اینترنتی درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

 

با استفاده از دربهای اتوماتیک شیشه ای مشتریان به راحتی و بدون زحمت باز و بسته کردن درب ها عبور و مرور خواهند کرد و در آسایش خرید خود را انجام می دهند. شیشه ای بودن ای درب ها امکان دید داخل را فراهم می کند تا اجناس در مقابل دید باشد. سرعت باز و بسته شدن درب های اتوماتیک شیشه ای قابلیت تنظیم شدن دارد و می توانید در حالت مناسبی آن را با توجه به شرایط قرار دهید . برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای به سایت فروشگاه فهام دور مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. فروشگاه فهام دور امکان خرید  اینترنتی را برای راحتی حال مشتریان خود قرار داده است.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()