بازسازی ساختمان در برخی موارد برای ایجاد فضای بازتر و بیشتر لست. برخی از ساختمان ها دارای بخش نای بلااستفاده و ناکارامد می باشد و یا از دیوار هلی بسیار زیاد و یا ستون در محل نامناسب استفاده شده که می توان با حذف بخش هایی که به ساختمان آسیبی وارد نکند فضا را دلباز تر و کارامد تر ساخت. در بازسازی می توان برلی مثال آشپزخانه را بزرگتر کرد و یا یک اتاق بسیار بزرگ را به دو اتاق تبدیل کرد و ... که در نهایت این تغییرات کیفیت بهتری را برای استفاده و سکونت در ساختمان ایجاد می کند. در امر بازسازی ساختمان با هزینه ی کم همان طور که به فضای داخلی و زیبایی آن اهمیت می دهیم باید به نمای خارجی نیز اهمیت دهیم و بازسازی را بر روی قسمت های خارجی ساختمان نیز انجام دهیم.

ساختمان های قدیمی در بین ساختمان های جدید و آپارتمانی دیده می شوند که صاحبین این ساختمان ها سال ها آن را داشته اند و نمی خواهند از دستش بدهند به همین دلیل در این ساختمان های قدیمی سکونت می کنند. ساختمان قدیمی دلباز و سنتی ترند اما برای سکونت در این ساختمان ها برخی دچار شک می شوند و فرسودگی بافت ساختمانشان آن ها را  به فکر ساخت مجدد می اندازد ولی این بافت های فرسوده نیز می تواند با بازسازی ساختمان به یک ساختمان خوب و ایمن تبدیل شود و از هزینه های گزاف ساخت دوباره نیز جلوگیری کند. همین طور در زمان بازسازی های جزئی نیاز به ترک منزل نبوده و مدت ها نیاز نیست از ساختمان خود جدا شد و در کوتاه ترین زمان بازسازی انجام میگیرد، گرچه تخمین زمان مورد نیاز بازسازی ساختمان با توجه به مقدار کاری که باید انجام شود تعیین می گردد و بازسازی بنایی که کاملا باید مرمت شود با بنایی که فقط بازسازی داخلی ساختمان نیاز دارد هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ قیمت متفاوت است. البته تمامی این ها به این معنی است که بازسازی منازل در مقابل ساخت دوباره می تواند راه مناسب تری باشد. ایده پردازی حرفه ای بسیار الزامی است.

ساختمان های قدیمی در صورتی که بسیار فرسوده شده باشند محل مناسبی برای زندگی نمی باشد و باید حتما مورد بازسازی قرار گیرند. کیفیت کار در بازسازی انواع ساختمان بسیار مهم است. شرکت بازسازی که شما انتخاب می کنید بسیار مهم است زیرا تعیین کننده ی کیفیت ساخت خواهد بود. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با سال ها فعالیت در بخش بازسازی ساختمان از معتبرترین شرکت ها می باشد. شرکت هیرادانا در خدمت شماست.

 

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()