امروزه در تمامی دنیا از بازسازی مورد توجه افراد قرار گرفته زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند خانه ای که درونش زندگی می کنند را بازسازی کنند. ساختمان ها پس از گذشت مدت زمانی دچار تحولاتی می شوند که می تواند بر اثر فرسودگی باشد و یا بروز مشکلات، که این ساختمان ها نیاز به بازسازی ساختمان مسکونی پیدا می کنند و باید تعمیرات اساسی برای آن ها انجام گیرد. در بازسازی ساختمان برخی ساختمان های بسیار فرسوده از طبقات پایین مقاوم سازی می شود و همه ی طبقات به نوعی مورد بازسازی ساختمان قرار می گیرند. در واقع بازسازی به مرمت گفته می شود که به جای تخریب و ساخت مجدد ساختمان ها آن ها را مرمت می کنند وفقط بخش های کمی شاید به تخریب نیاز پیدا کند که آن هم برای اصلاحات می باشد.

 بنابراین ساختمان ها مانند بازسازی حرفه ای ساختمان مدرسه با استفاده از بازسازی ساختمان اصولی ماندگاری بالایی پیدا کرده و تا سال ها نیازی به آن ندارند. البته برخی از ساختمان ها و بنا ها نیاز به اصلاحاتی دارند که گرچه نوساز باشند نیز می توان آن مشکلات را برطرف کرد و با استفاده از بهترین بازسازی ساختمان بخش مورد نیاز را تغییر داد تا کارامدی بالایی داشته باشد و مورد رضایت واقع شود. در بازسازی ها نوسازی هم می توان انجام داد که قسمت های فرسوده کامل تر بازسازی می شود و برخی از قسمت ها تعویض می گردد که می تواند شامل لوله کشی ها و سیم کشی ها و بخش هایی از بنا باشد که با این کار ساختمان شما عمر بالاتری پیدا خواهد کرد. بسیاری از افراد در سراسر دنیا بازسازی ساختمان ها را به ساخت ترجیح می دهند زیرا ساخت دوباره ی ساختمان ها هزینه ی بسیار زیادی را ایجاد می کند و ما مجبوریم زمان بسیاری را برای آن بگذاریم اما زمانی که بتوان با استفاده از بازسازی و نوسازی ساختمان را به خوبی تغییر دهیم پس چه بهتر است که این کار را انجام دهیم و با هزینه ی بسیار کمتری ساختمان را نو کرده و از یکنواختی آن جلوگیری کنیم.

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا بازسازی ها را به شکل نوین و با بهره گیری از بهترین متد و ابزار ها انجام می دهد. در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از بهترین تیم برای اجرای تغییرات و ساخت و ساز ها استفاده می شود و از مهندسین خبره ی معماری و عمران کمک گرفته می شود تا در نهایت موجب رضایتمندی شما شود.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()