دکوراسیون داخلی در منازل اهمیت به جایی دارد زیرا ما بیشتر ساعات عمر خودرا درون منزلمان به سر می بریم. در طراحی داخلی برای منازل بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود به طور مثال برای اتاق پذیرایی از رنگ های روشن مانند سفید یا طلایی استفاده شود. شما می توانید برای جذابیت دکوراسیون داخلی و عدم یکنواختی آن قسمتی از دیوار را در پذیرایی های متراژ بالا و یا یک دیوار را برای متراژ های کوچک تر از رنگ های تیره و طرح دار استفاده نمایید.

در سال های اخیر استفاد از کاغذ دیواری های قابل شستشو در دکوراسیون داخلی منازل و ادارات بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. شما در استفاده از کاغذ های دیواری می توانید تنوع را داخل یک اتاق نیز به کار ببرید به فرض مثال دو دیوار را از کاغذ ساده ی کرم استفاده نمایید و دو دیوار دیگر را از همان جنس اما راه راه در ادارت و گل دار برای منازل استفاده کنید. همچنین برای طراحی داخلی اتاق کودک از متخصصین کمک بگیرید . متخصصان دکوراسیون داخلی به علت تجربه های بالا در شغلشان می دانند از چه نوع کاغذ دیواری و چه رنگ هایی و چه لوازم و وسیله هایی که به هم مرتبط باشند ، استفاده نمایید.

معمولا برای اتاق های دختر از رنگ های صورتی و یاسی که معمولا با رنگ اسباب بازی های دخترانه چیدمان شده ، استفاده می شود. برای پسران از رنگ های سفید و آبی و سبز مناسب است و از لوستر هایی با طرح های پسرانه به کار گرفته شود.

اجرای دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه در منزل از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا بیشتر آشپزخانه ها اپن و یا آشپزخانه امریکایی است که در دید بوده و باید به صورت مناسب دکوراسیون شود. کابینت ها باید جادار و باکیفیت مناسب باشند زیرا کابینت ها از جمله وسایل مهم در طراحی داخلی هستند. برخی از انواع دکوراسیون های داخلی بر اساس سبک ها به وجود آمده اند مثلا سبک مکزیکی و یا سبک مخصوص به دهه ی خاص که از لوازم متفاوت و زیبا می توان منحصرانه دکوراسیون را ایجاد کرد. البته اگر سبک خاصی را در نظر دارید باید تناسب وسیله ها را در نظر بگیرید و از چندین سبگ ناهماهنگ در منزل استفاده نکنید.

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا بهترین دکوراسیون ها را با حداقل هزینه برای شما اجرایی خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()