دکوراسیون نقش مهمی را در هر محیط اجرا می کند. شما می توانید یک مکان را چندین مدل دکوراسیون کنید و چیدمان را انجام دهید اما این که چطور بتوانیم محیطی بهینه را داشته باشیم که در آن از توازن رنگ ها برخوردار باشیم و بین اجزا هماهنگی ایجاد کنیم بسیار مشکل و پیچیده است. افراد بسیاری در طراحی دکوراسیون لوکس داخلی مشغول به فعالیت هستند که این افراد حرفه ای علم و دانش لازم برای طراحی دکوراسیون لوکس و زیبا را دارند و هارمونی رنگ ها را می شناسند و می دانند چطور هماهنگی موزونی بین لوازم ایجاد کنند. شما وسایل و ملزوماتی را که نیاز دارید می توانید از متخصص دکوراسیون داخلی بخواهید و او طراحی دکوراسیون را برای شما انجام می دهد و با توجه به فضا و شکل و سبک خانه و لوازم به شما می گوید که کدام طرح و مدل برای خانه یا دفتر کار شما زیباتر است و سپس با توجه به نظر کارشناس تصمیم گیری برای شما ساده تر می شود و در نهایت طرح مورد نظر اجرا شده و مورد رضایت واقع می شود.

در محیط های فروشکاهی بیشترین دکور را قفسه بندی ها ایجاد می کنند . قفسه بندی ها با توجه به محصولاتی که ارائه می شوند سایز و مدل طراحی می گردد . قفسه ها می تواند از جنس های چوب و پلاستیک و فلز باشد که در دکوراسیون لوکس انواع چوبی یا ام دی اف بیشتر به چشم می خورد اما با توجه به بودجه می توان هر نوعی را انتخاب کرد. رنگ بندی قفسه ها باید جذاب باشد مثلا رنگ های قرمز و نارنجی ک یا آبی و زرد بسیار خوب بوده و جلب توجه می کند. قفسه باید در دسترس قرار بگیرند و برای چیدن و اجرا و نظارت دکوراسیون در فروشگاه ها باید محل عبور و مرور مشتریان مناسب باشد و راه ها به هم مرتبط شوند. بهتر است از راهی مشتریان ورود داشته و در بین محصولات جستجو کنند و سپس لز خروجی خارج شوند. بخش صندوق که شامل میز و صندلی و صندوق و ملزومات کاری است باید در صورت وجود چندین صندوق یکدست و یک رنگ باشد خیلی جاگیر نباشد.

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا سال ها تلاش در زمینه های مختلف ساختمانی داشته است. از جمله فعالیت های شرکت هیرادانا بازسازی و نوسازی ساختمان و طراحی و ایجاد دکوراسیون و ساخت کابینت با بهترین متریال و دیگر بخش های مربوط به معماری است.

 

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()