انواع مختلفی از انواع کابینت آشپزخانه وجود دارد که بر اساس نوع دلخواه می توانید از آن ها بهره مند شوید اما در زماک خرید کابینت آشپزخانه باید توجه کنید که چه جنس و کیفیتی را می خواهید و سپس خرید را انجام دهید. از انواع کابینت های آشپزخانه کابینت های فلزی هستند. کابینت های فلزی به دلیل فلزی بودنشان بسیار سخت و مقاوم بوده و در اثر ضربه با دوام است اما در برخی از نواحی که دارای رطوبت زیادی است و در مکان های مرطوب نمی توان از این نوع کابینت ها استفاده کرد. کابینت های فلزی در مکان هایی مانند بیمارستان ها و دانشگاه ها و یا مراکز دیگر مورد استفاده قرار میگیرد البته در ءذشته در منازل نیز استفاده می شد اما امروزه کمتر در منازل این نوع کابینت به چشم میخورد.

کابینت های استیل دوام کابینت های فلزی را دارند و به دلیل استفاده از استیل ضد زنگ می توانند عمر بالایی داشته باشند. از کابینت های استیل بیشتر در قسمت های سازمانی یا نگهداری مواد غذایی استفاده می شود و کمتر در منازل به چشم می حورد و دلیلش تنوع و رنگ بندی محدودش می باشد. از کابینت های رایج و متداول کابینت های ام دی اف هستند که این کابینت ها امروزه طرفداران بسیاری به خود جذب کرده اند و توانسته اند در مدل های بسیار مختلفی عرضه شوند . کابینت های ام دی اف نیز مدل های مختلفی دارند و در انواع مدرن و کلاسیک دسته بندی می شوند. برای سفارش کابینت کلاسیک به سایت مراجعه کنید.

کابینت ها با توجه به دکوراسیون انتخاب می شوند که می تواند به سبک های کلاسیک و مدرن باشد. سبک کلاسیک سبکی است که همواره رایج بوده و در تمامی کشور ها طرفداران خاص خود را دارد. این سبک از قدیم وجودداشته و از چوب برای ایجاد کابینت های کلاسیک استفاده می شود. بر روی کابینت ای کلاسیک از طراحی در بدنه و دستگیره ها استفاده می شود و سبک قدیمی را برای ما تجلی می کند که امروزه با استفاده از ام دی اف نیز سبک کلاسیک را چیاده سازی می کنند که روکش چوبی طبیعی در برخی از آن ها وجود دارد.

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با سال ها تلاش و کسب و تجربه توانسته بهترین دکوراسیون ها را ایجاد کند و طراحی آشچزخانه را به شکل صحیح و اصولی انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به سایت مراجعه کنید و با شماره های ما تماس بگیرید.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()