پارکت لمینت یکی از طرح های پارکت می باشد که با عنوان پارکت لمینت ضد آب معرفی می شود و علاقه مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. پارکت های لمینت در واقع دارای ساختار High Density Fiberbroad می باشد که از تخته های فیبر با چگالی بالا ساخته می شوند. بنابراین در برابر آب و نفوذ رطوبت، مقاومت زیادی را از خود نشان می دهند. همچنین به دلیل استفاده از چوب مصنوعی و لایۀ پوششی برای قابلیت ضد آب، در طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند. در نتیجه در بازار انواع پارکت لمینت را در طرح و رنگ های مختلف می توانید مشاهده نمائید که دارای مزایای زیادی می باشند. کشور ایران در سال های اخیر برای طراحی دکوراسیون داخلی مکان های مختلف از طرح های مختلف پارکت لمینت استفاده می کنند تا شکل ظاهری شکیل و مدرنی را در دکوراسیون های داخلی بوجود آورند. برای خرید پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

انواع پارکت لمینت

در حال حاضر امکان خرید انواع پارکت لمینت ایرانی، پارکت های لمینت آلمانی، پارکت لمینت چینی، ترکیه ای و سایر کشورها را می توان با قیمت ارزان و کیفیت خوب خریداری نمود. هر کشوری دارای پوشش درختی مختلف می باشند، به همین دلیل این مسئله موجب گشته تا تنوع طرح های پارکت های لمینت گسترش پیدا کند و ما انواع پارکت لمینت با طرح چوب سفید، تیره، قهوه ای، زرد و غیره را مشاهده کنیم که امکان ایجاد هارمونی بین لوازم دکوراسیون داخلی را بیشتر از پیش فراهم می سازد. برای سفارش خرید پارکت لمینت یشیل به سایت مراجعه کنید.

 

در ضمن پارکت های لمینت را در رده های مختلف طراحی نموده اند تا استحکام لازم را در برابر میزان ترددهایی که بر روی پارکت ها صورت می گیرد را داشته باشند. به عنوان مثال برای مکان های پر ترافیک بهتر است از انواع پارکت لمینت کلاس AC5 استفاده نمائید تا توان سایش ایجاد شده را داشته باشند.

خرید پارکت لمینت ارزان

خرید پارکت لمینت ارزان به فاکتورهای متعددی چون جنس پارکت، برند پارکت، کلاس پارکت و طرح و ابعاد پارکت ها دارد. بنابراین با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید کفپوش در نظر گرفته اید، می توانید تجربۀ خرید پارکت لمینت ارزان را داشته باشید.

فروشگاه دکور آفیس سال های طولانی است که در حوزۀ پخش انواع پارکت لمینت در تهران و دیگر شهرستان ها را انجام می دهد و تجربیات فراوانی را در خصوص فروش و نصب انواع پارکت کسب نموده است. برای دریافت قیمت پارکت لمینت و آگاهی از موجودیت پارکت مورد دلخواه خود با واحد فروش تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()