خرید کاغذ دیواری بیشتر از گذشته رونق پیدا کرده است و علاقه مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. کاغذ دیواری به دلیل آنکه دارای طرح و رنگ های متفاوت و زیبا می باشد، مورد پسند واقع شده اند. به همین جهت خرید انواع کاغذ دیواری جدید به عنوان مناسب ترین گزینه برای طراحی و تغییر دکوراسیون به حساب می آید و اکثر افراد در محیط های مختلف از طرح های مختلف کاغذ دیواری استفاده می کنند. برای چاپ کاغذهای دیواری از دستگاه های مدرن استفاده می شود که امکان چاپ تصاویر 3D را بر روی کاغذ دیواری بوجود آورده است و با عنوان کاغذ دیواری 3D یا کاغذ دیواری سه بعدی شناخته می شوند.

خرید کاغذ دیواری قابل شستشو

همانطور که بیان کردیم به دلیل ویژگی قابلیت شستشو و تمیز کردن راحت کاغذهای دیواری است که اکثر افراد ترجیح می دهند خرید کاغذ دیواری قابل شستشو را انجام دهند تا اینکه دیوارهای خود را به دست نقاش بسپارند. در حال حاضر انواع کاغذ دیواری که در بازار به فروش می رسند قابل شستشو می باشند و با دستمال مرطوب و نم دار می توانند کثیفی و لکه را از روی سطوح کاغذهای دیواری مرتفع سازند. در دنیای امروز، خرید اینترنتی کاغذ دیواری ایرانی بر اساس سبک دکوراسیون داخلی صورت می گیرد. به عبارتی خانه هایی که با سبک کلاسیک طراحی شده اند و از تجهیزات و لوازم قدیمی به رنگ تیره و کلاسیک استفاده کرده اند، بهتر است از کاغذ دیواری طرح کلاسیک استفاده شود که نما و طرح کلاسیک داشته باشند و سنگینی و وقار را به وضوح نشان دهند. در حالیکه خانه های مدرن از لوازم دکوراتیو انتزاعی، فانتزی و شاد استفاده می کنند، در نتیجه کاغذهای دیواری مدرن با رنگ های روشن و طرح های انتزاعی و امروزی می تواند گزینۀ مناسب تری محسوب شود.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

خرید کاغذ دیواری سه بعدی بهترین گزینه برای تزئین خانه های مدرن و فانتزی می باشد. در نتیجه می توانید با انتخاب درست کاغذ دیواری، سبک و طرح مورد دلخواه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بیننده با دیدن طرح و جنس کاغذ دیواری می تواند به طرز نگرش  و بخشی از علایق میزبان پی ببرد.

از این رو به صورت اینترنتی می توانید سبک و طرح کاغذ دیواری مورد دلخواه خود را از وب سایت فروشگاه دکور آفیس انتخاب کنید و به صورت اینترنتی و تلفنی از قیمت کاغذ دیواری مورد نظر خود مطلع گردید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()