پارکت از برش های مستقیم چوب درختان ساخته شده اند که دارای نقش و نگارهای طبیعی درختان مختلف می باشند. سطحی که بر روی آن قدم می گذاریم، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، چون از کف پا به عنوان قلب دوم یاد می شود. به همین جهت استفاده از پارکت چوبی، راحتی بیشتری را برای سلامتی افراد ایجاد نموده است. پارکت ها به دلیل نوع طراحی که دارند، بسیار محبوب می باشند و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

معرفی پارکت لمینت

در ابتدا ساخت پارکت ها بر مبنای چوب طبیعی بود و با عنوان پارکت های چوبی فروخته می شوند. امّا به دلیل عدم استحکام بالای پارکت ها نسبت به آب، پارکت های ضد آب که به عنوان پارکت لمینت ساخته شدند و امروزه به دلیل برخورداری از قیمت ارزان مورد استقبال شدید سراسر کشورها قرار گرفته است و در ایران نیز به وفور مصرف پارکت لمینت را مشاهده می کنیم. انواع پارکت های لمینت راش و پارکت لمینت یشیل تنها دو نمونه از انواع پارکت لمینت ساخت ایران می باشد که دارای قیمت ارزان و در عین حال زیبا، مجلل و با کیفیت ساخته شده اند.

همانطور که می دانید پارکت لمینت با عنوان هایی چون پارکت ضد آب و پارکت شبه چوبی در بازار معرفی می شوند که از متریال متنوعی که بر گرفته از چوب با لایه های رویۀ ضد آب ساخته شده اند تا کارایی بیشتری داشته باشند.

فروش پارکت لمینت ارزان

قیمت ارزان پارکت لمینت، ارتباط مستقیم با مشخصه های پارکت ها دارد، که می توان به تنوع طرح و رنگ، ابعاد پارکت، جنس پارکت و استحکام پارکت در برابر شرایط محیطی اشاره نمود.

برای خرید پارکت ضد آب ارزان و مستحکم می توانید از تجربیات کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس استفاده نمائید و به صورت اینترنتی و تلفنی اطلاعات جامعی در رابطه با خرید بهترین پارکت بدست آورید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()