پارکت یکی از زیباترین محصولات پوشانندۀ کف محسوب می شود که علاوه بر ویژگی های متعددی که در بر دارد، فضای محیط را بسیار مجلل و شکیل نشان می دهد. به همین دلیل پخش پارکت در تهران گسترش پیدا کرده است و روز به روز بر علاقه مندان این نوع کفپوش ها افروده می شود. پارکت ها که از برش های چوب درختان ساخته شده اند، نمای زیبایی از مشخصه های درختان را نمایش می دهند.

مزایای انواع پارکت

پارکت ها دارای ویژگی های مختلف می باشند که می توان به تنوع طرح، رنگ، استحکام بالا، مقاومت قابل قبول نسبت به آب و زیبایی پارکت ها اشاره نمود. این در حالی است که پارکت لمینت علاوه بر ویژگی هایی که نام برده شد، دارای مشخصه های دیگری چون ضد آب، ضد باکتری، استحکام در برابر اشعۀ نور UV و ضد خط و خش می باشند که فروش پارکت لمینت بسیار بیشتر از پارکت ها می باشد و در عین حال قیمت پارکت لمینت ارزان تر از پارکت ها می باشد. پارکت های لمینت دنیز ارزان که در ایران ساخته می شوند از متدهای تکنولوژی ایتالیا ساخته شده اند که بسیار مقاوم با دانسیتۀ نزدیک به کلاس AC4 ساخته شده اند که گزینۀ مناسبی برای مکان های نسبتاً پر تردد می باشند

قیمت پارکت لمینت

پس از بررسی های کامل نسبت به ویژگی های انواع پارکت و پارکت لمینت، بهتر است  قیمت پارکت لمینت را فاکتور دوم قرار دهید. چون یکبار با خرید پارکت با کیفیت، می توانید برای مدت زمان بیشتری از مزایای کفپوش پارکت بهره مند گردید و راحتی را برای اهل منزل ایجاد کنید.

فروشگاه دکور آفیس که چندین سال است در حوزۀ پخش انواع لمینت در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد، از پرسنل با تجربه و متخصص برای مشاورۀ فروش محصولات دکوراتیو استفاده می کند و مفتخر است خدمات ارزشمندی را به شما ارائه دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()